velayati.ir

تعداد بازدید: ۴۶۹۳
پ
کد خبر: ۲۶۶۹
تاریخ انتشار: شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - 01 August 2020
دکتر ولایتی در جمع خبرنگاران:

دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی دارد پیشرفت‌های خود را در اختیار دانشگاه‌ کشور‌های منطقه بگذارد

رئیس هیئت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی دارد پیشرفت‌های خود را در حوزه‌های مختلف پزشکی و مهندسی در اختیار دانشگاه‌ کشور‌های منطقه بگذارد و در چارچوب مقررات داخلی همکاری کند.
دکتر ولایتی در حاشیه مراسم معارفه معاون بین‌الملل و امور دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه آزاد اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر بخش مهمی از دیپلماسی در دنیا، دیپلماسی فرهنگی است که یک رکن آن دیپلماسی علمی و آموزش علمی در سطح آموزش عالی است.
وی افزود: انتظار این است که جمهوری اسلامی ایران دستاوردهای علمی خود را در منطقه و کشورهای اسلامی عرضه کند تا اگر کشورها تمایل داشتند، از تجربیات علمی و آموزشی ایران در حوزه آموزش عالی استفاده کنند.
رئیس هیئت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی در کابل و بیروت نمونه موفقی از تعامل دانشگاه‌های ایران و منطقه است، گفت: با همت دکتر طهرانچی و حضور آقای بروجردی به‌عنوان معاون بین‌الملل و امور دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه آزاد اسلامی، کار توسعه آموزش عالی در کشورهای اسلامی در صورتی که مورد درخواست آن‌ها باشد، باید توسعه پیدا کند.
دکتر ولایتی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی دارد با توجه به پیشرفت‌هایی که در حوزه‌های مختلف پزشکی، مهندسی و علوم تجربی دارد، تجربیات در اختیار دانشگاه‌های کشورهای دیگر بگذارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها