velayati.ir

تعداد بازدید: ۹۱۰
پ
کد خبر: ۲۹۷۰
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - 03 January 2024

پیام دکتر ولایتی در پی حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان

دکتر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در پیامی وقوع حادثه تاسف بار و تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از هموطنان عزیز شد را محکوم و این ضایعه را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
اقدام ددمنشانه و تروریستی امروز در کرمان و به شهادت رساندن مردم مظلوم و بی دفاع کشورمان بار دیگر نمایش اقدام کور و رذیلانه جنایتکارانی است که اقتدار و عزت ایران اسلامی را هدف قرار داده اند.
دشمنان ایران اسلامی با تمام توان و ظرفیت خویش نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند؛ اما این‌بار با اقدام تروریستی و درمراسم سالگرد شهادت سردار مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و به شهادت رساندن و مجروح کردن مردم بی‌دفاع و متدین، آنان را به خاک و خون کشاندند و کینه و عداوت دیرینه خویش را با ملت بزرگ ایران نشان دادند.
ملت شریف ایران ثابت کرده‌اند با این‌گونه اقدامات ذلیلانه و ناجوانمردانه، از پای ننشسته و ذره‌ای از مواضع انقلابی خویش عقب‌نشینی نخواهند کرد.
در این میان لازم است نهاد‌های امنیتی و انتظامی با جدیت نسبت به شناسایی آمران و عاملان این حادثه خونین اقدام نموده و زمینه‌های بروز این گونه تحرکات شیطانی را در نطفه از میان بردارند و پاسخ قاطعانه را اجرا نمایند.
ضمن عرض تسلیت به پیشگاه حضرت، ولی عصر ارواحناله الفداه، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت ولایت‌مدار ایران و به ویژه مردم شریف کرمان و خانواده‌های شهدای این حادثه، برای ارواح طیبه شهیدان والامقام علو درجات و رضوان الهی و برای مجروحین و مصدومین شفای عاجل از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها