velayati.ir

تعداد بازدید: ۱۲۸۲
پ
کد خبر: ۲۹۶۵
تاریخ انتشار: سه‌شنبه ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - 31 October 2023

گفتگوی تلفنی دکتر ولایتی با معاون دبیر کل حزب الله

دکتر ولایتی در تماس تلفنی با شیخ نعیم قاسم در خصوص آخرین تحولات فلسطین و پیروزی‌های مقاومت و ایستادگی ملت مظلوم غزه گفتگو کرد

دکتر ولایتی در تماس تلفنی با معاون دبیر کل حزب الله لبنان گفت: امیدواریم که حزب الله لبنان به ریاست سید حسن نصرالله که فردی مومن، مقتدر، شجاع و مدبر هستند همیشه در مبارزه با دشمنان موفق باشند همانطور که تاکنون چنین بوده است.
دکتر ولایتی با توجه به تحولات غزه و جنایاتی که اسرائیل و حامیان آن مانند آمریکا بر علیه مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین انجام می‌دهند تاکید کرد:
آنچه که امروز در فلسطین رخ می‌دهد با حمایت مستقیم آمریکا بوده است و عامل این جنایت‌ها رژیم صهیونیستی است و مسئولان آمریکایی شرم نمی‌کنند و با صراحت می‌گویند که اگر اسرائیل وجود نداشت یک اسرائیل به وجود می‌آوردیم که این نوع سخن و عملکرد یادآور جنگ‌های صلیبی است و همه این جنایت‌ها با حمایت مستقیم آمریکا انجام می‌شود.
وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران و مردم ایران به حزب الله و مقاومت اسلامی افتخار می‌کنند و شما و دوستان مبارز شما در مرکز این مبارزات، مهم وتعیین کننده هستید و با رهبری دبیر کل حزب الله کار را به خوبی مدیریت کرده اید.
دکتر ولایتی در ادامه گفت: ما مطمئن هستیم که مردم فلسطین و غزه در این مبارزه حساس و نفس گیر پیروز خواهند شد و کسانی مانند هنیه و نخاله و دیگر مجاهدان که با شجاعت مبارزه می‌کنند پیروز خواهند بود.
مشاور مقام معظم رهبری افزود: بی تردید آمریکایی‌ها این وضعیت را در فلسطین به این درجه رسانده اند و رژیم صهیونیستی با این قساوت یک بیمارستان را بمباران می‌کند و هزاران نفر را به خاک و خون می‌کشد. معاون دبیر کل حزب الله هم ضمن ابراز خرسندی از این حمایت‌ها و از موضع جمهوری اسلامی ایران به ویژه مقام معظم رهبری در پشتیبانی از محور مقاومت تشکر کرد.
شیخ نعیم قاسم افزود: مطمئن باشید در این میدان ما بخش تجزیه ناپذیری از محور مقاومت هستیم و علیرغم اینکه فشار‌ها زیاد است، ولی ما به مبارزه تا نابودی دشمنان ادامه می‌دهیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها