velayati.ir

تعداد بازدید: ۱۹۲۸
پ
کد خبر: ۲۲۵۶
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - 03 January 2018
دکتر ولایتی در مراسم معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان:

امیدواریم با تلاش و برنامه ریزی دقیق شاهد توفیقات روز افزون در دانشگاه آزاد اسلامی باشیم

رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امیدواریم با تلاش و برنامه ریزی دقیق و با حضور دکتر رهبر و دیگر همکاران این دانشگاه که همگی از افراد با سابقه در علم و فرهنگ هستند، شاهد توفیقات روز افزون دانشگاه آزاد اسلامی باشیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر علی اکبر ولایتی در جریان هشتمین سفر استانی و در مراسم تکریم از دکتر علیرضا امیرتیموری رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و واحد رشت و معارفه دکتر ابراهیم چیرانی به عنوان سرپرست این دانشگاه گفت: برای بنده و دوستان دانشگاه آزاد اسلامی توفیقی است که امروز خدمت شما رسیدیم و در استان گیلان حضور داریم و به واقع دانشگاه آزاد اسلامی یکی از افتخارات کشور است که باید در جهت ارتقا کیفی آن اهتمام جدی داشت.
دکتر ولایتی با بیان اینکه هر نقطه از تاریخ ما مشحون خدمات ارزنده بزرگان گیلان است، گفت: اسلام با تشیع وارد ایران شد و سال 66 هجری قمری بخش اعظمی از یاران مختار را مردان دیلم تشکیل می دادند و شیخ زاهد گیلانی تئوریسین فلسفه صفویه بود و توقع ما از دانشگاه آزاد اسلامی گیلان این است که نشان دهد برآمده از این استان است، همانطور که گیلان در تاریخ اسلام درخشیده است، امیدواریم دانشگاه آزاد اسلامی استان هم بتواند نشان دهد که افتخارات این استان در تولید علم و عالم همچنان ادامه دارد.
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل درباره وضعیت موجود کشور، گفت: وضعیت به وجود آمده را می توان به دو بخش تقسیم کرد. یک بخش آن توقعات مردم در رفع مشکلات است و دولت نیز در تلاش برای حل مشکلات است و ان شاءالله این مشکلات حل خواهد شد. مردم از تنگناهای کشور و محدودیتهای دولت اطلاع دارند و تلاش دولتمردان بر این است که فشار اقتصادی و گرانی را کم کنند.
وی ادامه داد: البته بخش دیگر آشوب های اخیر حکایت دیگری دارد. محور مقاومت در منطقه در شش سال اخیر به پرچمداری جمهوری اسلامی ایران دماغ آمریکا، رژیم صهیونیستی و حامیان آنان را به خاک مالیده است و سردار سلیمانی در سخنرانی خود در لنگرود گفته بود که کمتر از دو ماه دیگر عمر داعش به پایان می رسد و همین اتفاق هم افتاد.
دکتر ولایتی افزود: یک جماعت عصیانگر جنایتی کردند که در تاریخ بی سابقه است، آدمها را زنده زنده پوست می کندند و جنایت فجیع انجام دادند که در مغول هم نظیر ندارد و این در حالی بود که کلینتون افتخار می کرد که داعش را به وجود آورده اند.
رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران با حمایت از محور مقاومت توانست دماغ داعش و حامیان آن را به خاک بمالد و مرتجعین منطقه به سمت یمن رفتند، اما باید بدانند که اگر از یمن خارج نشوند این کشور به ویتنام آنها تبدیل خواهد شد و در باتلاق آن می مانند.
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با اشاره به ابراز خوشحالی نخست وزیر رژیم صهیونیستی و منافقان از آشوبهای اخیر در برخی از شهرهای ایران، گفت: نتانیاهو بداند محور مقاومت سرانجام ریشه رژیم صهیونیستی را خواهد سوزاند و آمریکا حتی دیگر خواب حضور در منطقه را نخواهد دید و دیگر امکان ندارد بتواند در منطقه بماند.
وی افزود: زمانی وزیر جنگ آمریکا گفته بود ملت ایران را می سوزانیم اما بدانند که اشتباه کردند و محور مقاومت ریشه صهیونیست را خواهد سوزاند
دکتر ولایتی تصریح کرد: برخی که از آشوب به وجود آمده در کشور خوشحال شدند، بدانند که این بوی کباب نیست که به مشام آنها رسیده، بلکه بوی داغ شدن حامیان داعش در منطقه است و ایران کشوری است با 10 هزار سال سابقه هیچگاه گسست فرهنگی نداشته، بارها اشغال شده، اما هیچگاه ایرانیان تن به اسارت ندادند و نخواهند داد.
رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد با تأکید بر اینکه مردم ایران جان خود را برای هویت دینی و ملیشان می دهند، گفت: بسیاری از جوانان این کشور برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) جان خود را تقدیم کردند، آشوبگران چهره اصلی خود را خیلی زودتر از فتنه 88 نشان دادند و ان شاءالله ملت، کار را یکسره خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: اکنون دوست و دشمن به این موضوع اذعان دارند که نفوذ جمهوری اسلامی ایران روز به روز در حال افزایش است و این کشور یکی از تأثیرگذارترین کشورهای منطقه است. این واقعیت تحولات سیاسی است و آشوب بوجود آمده مقدمه ای برای از بین رفتن دشمنان خارجی و عوامل داخلی آنها خواهد بود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها