velayati.ir

تعداد بازدید: ۲۰۰۸
پ
کد خبر: ۲۱۱۲
تاریخ انتشار: پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - 03 August 2017
دکتر ولایتی با انتشار تصویری از مراسم تنفیذ در صفحه اینستاگرام خود:

امروز ایران در منطقه و جهان با اقتدار در برابر همه دشمنی ها ایستاده است.

دکتر ولایتی با انتشار تصویری از مراسم تنفیذ دوره دوازدهم ریاست جمهوری در صفحه اینستاگرام خود نوشت : امروز مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) در مراسم با شکوهی حکم ریاست محترم جمهور را در دوره دوازدهم تنفیذ فرمودند و مطالب مهمی را در حوزه مدیریتی ،اقتصادی، روابط بین المللی و ... توصیه و تاکید فرمودند.

در بخش دیگری از این نوشتار با تاکید بر این که امروز جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان با اقتدار در برابر همه توطئه ها و دشمنی ها ایستادگی نموده و مسیر رشد و توسعه را با استقلال کامل به پیش می برد و بر این اقتدار و عزت دوستان معترف و دشمنان نیز تسلیم هستند آمده است : امیدواریم در دوره جدید مدیریتی با همت و تلاش مسئولان به ویژه در دولت جدید ،همراهی همیشگی ملت بزرگ و شریف ایران اسلامی و وفاق و همدلی همه دست اندرکاران در بخش های مختلف و با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) شاهد رشد و پیشرفت روزافزون در همه حوزه های اقتصادی،فرهنگی،اجتماعی،علمی،سیاسی و بین المللی باشیم ان شاءالله.

در پایان رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام برای رئیس جمهور محترم و همه دست اندرکاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آرزوی توفیق کرد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها