velayati.ir

تعداد بازدید: ۱۸۶۰
پ
کد خبر: ۲۰۶۹
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - 14 June 2017
با حضور اعضاء هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی مصوب شد

اجرای طرح منطقه ای دانشگاه بر اساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی/گسترش فعالیت های برونمرزی با اولویت کشورهای همسایه

با حضور اعضاء هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی طرح منطقه بندي دانشگاه براساس مصوبات شوراي عالي انقلاب فرهنگي به تصویب رسید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی نوزدهمین جلسه فوق¬العاده هيأت امناي دانشگاه آزاد اسلامي روز چهارشنبه 24 خردادماه به رياست دكتر ولايتي و با حضور اعضاي هيأت امناء و همچنین دکتر نوریان سرپرست دانشگاه برگزار شد .

در ابتدای این جلسه دکتر ولایتی با اشاره به ضرورت توجه به اسناد بالادستی و برنامه ریزی دقیق به منظور دستیابی به جایگاه دقیق علمی به ویژه در زمینه هایی که به تصویب رسیده است ، در خصوص دستورات جلسه از جمله طرح منطقه¬اي نمودن دانشگاه و اصلاح و تكميل ساختار آن در جهت تمركز زدائي و چابك سازي، تعيين تكليف دفاتر خارج از كشور و برخي از امور اقتصادي از جمله ساماندهي شوراي اقتصاد دانش بنيان مطالبی را ارائه نمود.

در ادامه، دکتر نوریان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی نیز با تاکید بر ضرورت توسعه فعالیت های کیفی و ساماندهی برخی مشکلات و معضلات موجود در سطوح مختلف، در تمامی موارد مطرح شده، طرح¬های و پيشنهادات لازم را ارائه و اعضاء نیز نقطه نظرات خود را مطرح نمودند.

در این جلسه مقرر گردید اقدامات لازم به منظور منطقه بندی دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس مصوبه شوراي عالي انقلاب فرهنگي در خصوص آمايش سرزمينی برنامه ریزی و به اجرا در آید ضمن آن که در ارتباط با دفاتر و شعب خارج از كشور نيز در خصوص مناطقی همچون افغانستان، عراق، لبنان، سوريه، آذربايجان و... و به طور خاص کشورهای همسایه اقدام و برنامه ریزی لازم برای تاسیس و توسعه انجام و شعب موجود در برخی کشورها نیز ضمن آسیب شناسی و بررسی دقیق شرایط، مراکز زيان ده و بي اثر كه كارايي لازم را ندارند و خساراتی را نیز به دنبال داشته اند تعطیل گردد.

همچنين برخي مسائل اقتصادي از جمله بازنگري و تقويت شوراي اقتصاد دانش بنيان نيز در اين جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و ملاحظات و پیشنهادات مربوطه به تصویب رسید.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها