velayati.ir

تعداد بازدید: ۱۹۸۶
پ
کد خبر: ۱۸۵۰
تاریخ انتشار: پنجشنبه ۰۳ تير ۱۳۹۵ - 23 June 2016
دکتر ولایتی در دیدار با اعضای شورای مرکزی تجمع عربی و اسلامی

وظیفه همه ما دفاع از مقاومت است

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه حمله دشمنان اسلام به دولت و مردم سوریه حمله به مقاومت است، گفت: وظیفه همه ما دفاع از مقاومت است زیرا مقاومت، ایستادگی مسلمانان در برابر تهاجم و اشغال سرزمین های اسلامی توسط صهیونیست ها و حامیانشان است.

دکتر ولایتی عصر پنجشنبه در دیدار با اعضای شورای مرکزی تجمع عربی و اسلامی برای پشتیبانی از مقاومت افزود: تشکیل چنین تجمع عربی و اسلامی برای کمک به مقاومت یک کار بسیار مهم و مردمی و از NGO های اسلام و مسلمان پسند است.

وی ادامه داد: در حالی که جوانان ما و مجاهدان فی سبیل الله جان برکف از اسلام، سرزمین و آرمان های اسلامی در مقابل دشمن بسیار جدی و خبیثی که آمریکایی ها و صهیونیست ها هستند، دفاع می کنند لازم است که چنین تجمعی از استاد دانشگاه، پزشک و نماینده مجلس تشکیل شود و به لحاظ مردمی و تنویر افکار عمومی از این مجاهدان دفاع کند.

دکتر ولایتی با بیان اینکه وظیفه همه ما مقاومت در برابر صهیونیست ها است، گفت: صهیونیست یک نمونه است؛ آنچه که در عراق، افغانستان، پاکستان و جاهای دیگر اتفاق می افتد از یک مصدر واحد آمریکایی و صلیبی هستند.

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مقاومت اشکال مختلف دارد، افزود: مقصود ما از مقاومت، مقاومت در برابر صهیونیست ها است.

وی ادامه داد: دولت، مردم و ارتش عراق که علیه داعش می جنگند و توانسته اند کارهای بسیار مهمی انجام دهند، نمونه هایی از ایستادگی در برابر صهیونیست ها هستند.

دکتر ولایتی با بیان اینکه داعشی ها زخمی های خود را به سرزمین های اشغالی برده و توسط پزشکان صهیونیستی معالجه می کنند، اظهار کرد: دیگر از این روشن تر نمی شود ماهیت تکفیری های خارج شده از اسلام را تبیین کرد.

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب به اعضای شورای مرکزی تجمع عربی و اسلامی گفت: اینکه شما در 33 کشور عضو دارید مژده خوبی برای ما است و امیدوارم که در برابر دشمنان موفق باشید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: