velayati.ir

تعداد بازدید: ۲۶۴۸
پ
کد خبر: ۱۸۲۶
تاریخ انتشار: شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 14 May 2016
در پیامی به دبیر کل حزب الله لبنان

دکتر ولایتی شهادت مصطفی بدرالدین را تبریک و تسلیت گفت

 دکتر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی به حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان شهادت فرمانده غیور مقاومت جناب مصطفی بدر الدین را تبریک و تسلیت گفت و تصریح کرد : خون شهدای بزرگ ایستادگی و پایمردی در برابر رژیم صهیونیستی و آمریکا و جریانات افراطی و تکفیری در منطقه ، محور مقاومت را به پیروزی نزدیک تر خواهد کرد.

متن پیام به این شرح است :

بسم‌الله‌الرحمن‌‌الرحيم

انا لله و انا الیه راجعون

حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقاي سيدحسن نصرالله

دبیر کل محترم حزب الله

سلام علیکم

شهادت مجاهد عزیز و فرمانده بزرگ مقاومت، شهید مصطفی بدرالدین مشهور به سید ذوالفقار را تبریک و تسلیت عرض می کنم.

آن شهید بزرگوار عاشقانه و با ایمان راسخ به مسیر مقاومت و ایستادگی برای دفاع از آرمان ها و ارزش های متعالی اسلامی مبارزه نمود و بی تردید خون شهدای بزرگ ایستادگی و پایمردی در برابر رژیم صهیونیستی ، آمریکا و جریانات افراطی ، تکفیری و تروریسم در منطقه ، محور مقاومت را به پیروزی نزدیک تر خواهد کرد.

البته شهادت این مجاهد نستوه سنگین و فقدان یکی از چهره های درخشان و تاثیر گذار جبهه مقاومت محسوب می گردد اما خون آن شهید، عزم نیروهای جهادی ، تقویت بنیه ایمانی و پایمردی هر چه بیشتر در برابر بدخواهان و توطیه گران و به ویژه رژیم صهیونیستی را به دنبال خواهد داشت .

اینجانب ضمن آرزوی علو درجات برای آن شهید ، این ضایعه بزرگ را به جنابعالی ، همسنگران و همرزمان ،خانواده محترم شهيد و مردم بزرگ لبنان تبریک و تسلیت عرض نموده توفیقات روز افزون و صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها