velayati.ir

تعداد بازدید: ۹۳۳۱
پ
کد خبر: ۱۸۲۲
تاریخ انتشار: يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 08 May 2016
دکتر ولایتی با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام:

ظرفیت های ارزشمند دو کشور دوست و برادر ایران و لبنان برای توسعه همکاری ها

:دکتر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام، از ورود خود به لبنان خبر داد و هدف از این سفر را شرکت در چند نشست بین المللی از جمله اتحادیه جهانی علمای مقاومت ، کمیته مساعی حمیده و ملاقات با برخی از مقامات برای بررسی آخرين وضعیت و تحولات منطقه ای اعلام کرد .
دکتر ولایتی در بخشی از این مطلب به روابط دو کشور اشاره و تاکید کرد :دو کشور دوست و برادر سابقه تاریخی و ارزشمند روابط را تجربه نموده اند و با توجه به اشتراکات فراوان فرهنگی و تاریخی بسترهای مناسبی برای توسعه این همکاری ها وجود دارد که باید از تمامی ظرفیت ها به خصوص در شرایط کنونی منطقه و بین الملل بهره برداری نمود.
دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی در پست تلگرامی خود افزود : یقینا توسعه روابط دو کشور تاثیر گذار می تواند تاثیرات ارزشمندی را در سطح بین المللی و منطقه ای به دنبال داشته باشد و بروز برخی مشکلات را نیز با تلاش و عزم جدی برای این رویکرد توسعه ای می بایست حل وفصل نمود.
دکتر ولایتی به وضعیت منطقه هم اشاره و افزود: همکاری در مبارزه با تروریسم و جریانات افراطی و تکفیری که آتش فتنه را در منطقه روشن کرده اند نیز در این زمینه از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها