velayati.ir

تعداد بازدید: ۳۵۵۴
پ
کد خبر: ۱۸۲۱
تاریخ انتشار: يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 08 May 2016
دکتر ولایتی با حضور در مقبره شهداء لبنان

به مقام شهداء ادای احترام کرد

:دکتر ولایتی که برای شرکت در نشست اتحادیه جهانی علمای مقاومت ، کمیته مساعی حمیده و دیگر برنامه ها به لبنان سفر کرده است روز پنجشنبه با حضور در مقبره الشهداء بیروت ، به مقام شامخ شهداء مقاومت ، حزب الله و شهید عماد مغنیه با قرائت فاتحه و نثار گل ادای احترام کرد.
وی در حاشیه این برنامه و در جمع خبرنگاران، جایگاه این عزیزان را در دفاع از اسلام متعالی دانست و گفت:این شهداء جان پاک خویش را در راه آرمان ها و عزت اسلام و مسلمانان فدا نمودند و باید قدرشناس این فداکاری باشیم.
مشاور مقام معظم رهبری افزود:جمهوری اسلامی ایران از تمامیت ارضی و حقوق حقه ملت مظلوم منطقه دفاع می کند و بی تردید در مسیر مبارزه با جریانات افراطی و تکفیری و تروریستها ،محور مقاومت پیروز است.
وی پیروزی در برابر دشمنان و بدخواهان را نتیجه فداکاری و ایثار شهدا و مبارزینی که امروز در خط مقاومت هستند دانست و افزود: محور مقاومت و حزب الله لبنان موجب عزتمندی جهان اسلام است و این مسیر را با افتخار ادامه خواهیم داد و امیدواریم روزی شاهد آزاد سازی سرزمین های اشغالی و برافراشته شدن پرچم اسلام در قدس شریف باشیم.
وی در پاسخ به سیوالی در خصوص سوریه و آزادسازی بخش هایی از کشور گفت:محور مقاومت، ارتش سوریه و نیروهای مردمی در مبارزه 5 ساله خود ایستادگی نموند و ان شاء الله شاهد پیروزی های بیش از پیش آنان خواهیم بود تا ریشه گروه های تروریستی و جریانات افراطی و تکفیری ریشه کن گردد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: