velayati.ir

تعداد بازدید: ۹۰۴۶
پ
کد خبر: ۱۸۰۷
تاریخ انتشار: يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 08 May 2016
دکتر ولایتی در صفحه اینستاگرام خود:

مدافعان و شهدای حرم حق بزرگی بر ما برای امنیت و ثبات منطقه و ایران دارند


دکتر ولایتی با انتشار تصویری از دیدار خود با بشار اسد رئیس جمهور سوریه در روز شنبه 18 اردیبهشت ماه نوشت: در سوریه با دکتر بشار اسد رئیس جمهور سوریه دیدار نمودم و در خصوص آخرین وضعیت منطقه ای و تحولات میدانی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
دکتر ولایتی در ادامه افزود: البته با گذشت حدود پنج سال جنگ نابرابر و همراه با جنایاتی که از سوی تروریست ها و جریانات افراطی و تکفیری گذشته، رئیس جمهور محترم سوریه را بسیار مصمم در ادامه مسیر یافتم.
وی تصریح کرد :باید این نکته را به خاطر داشته باشیم که این جنگ نه تنها بر علیه سوریه که بر ضد کشورهای منطقه و محور مقاومت طراحی شده و اگر پایمردی محور مقاومت نبود خدای ناکرده می بایست در مرزها و بلکه در کشور با تروریست ها مواجه می شدیم و مدافعان و شهدای حرم و رزمندگان جبهه مقاومت حق بزرگی بر ما در ایجاد ثبات ،امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارند.
مشاور مقام معظم رهبری در این نوشتار تاکید کرد :فراموش نباید کرد که عقب نشینی از این مسیر نه به معنای توقف جنایت های تروریست ها و جریانات افراطی و تکفیری، بلکه به معنای تضعیف و از بین بردن اقتدار کشورهای اسلامی منطقه و تسلط بر کیان و هستی آنان خواهد بود
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: