velayati.ir

تعداد بازدید: ۱۶۷۰
پ
کد خبر: ۱۷۴۴
تاریخ انتشار: شنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - 27 February 2016
دكتر ولايتي روي خط راديو سلامت :

نمايندگان انتخاب شده به مسايل استراتژيك داخلي و بين المللي توجه زيادي داشته باشند

دكتر ولايتي، رئيس مرکز تحقيقات استراتژيک در گفت و گو با ويژه برنامه «ما هميشه با هستيم» شبکه راديويي سلامت با بيان اينکه دهمين انتخابات مجلس شوري اسلامي و پنجمين مجلس خبرگان رهبري هر دو نقش اساسي دارند، گفت: در درجه اول پنجمين مجلس خبرگان رهبري، که پشتوانه محکم ولايت فقيه است و شرکت در اين انتخابات يک تکليف الهي و واجب است. از اين رو، براي حفظ حاکميت اسلامي و ايراني بايد در پنجمين مجلس خبرگان رهبري مردم دقت کنند و مشارکت همه جانبه داشته باشند

 دكتر ولايتي در ادامه بيان کرد: دهمين انتخابات مجلس شوري اسلامي نيز حائز اهميت است، چرا که مجلس شوري اسلامي در راس امور حکومتي است و وظيفه قانون گذاري دارد. از اين رو، مردم مي بايست مشارکت داشته باشند تا مجلس دهم با حضور نمايندگان متعهد و متدين در مقابله با مشکلات داخلي و خارجي کار جدي انحام دهد.

 رئيس مرکز تحقيقات استراتژيک ادامه داد: پس بايد به نمايندگاني راي دهيم که متعهد، متدين و آگاه هستند و امتحانشان را پس داده اند؛ از اين رو نمايندگان انتخاب شده نيز بي ترديد به مسائل استراتژيک داخلي و خارجي توجه زيادي داشته باشند. چرا که امروز با يک تهاجم بي سابقه عليه کشورهاي اسلامي مواجه هستيم و در امور کشورهاي اسلامي عملا دخالت مي کنند و اين نشانه اين است که کشورهاي اسلامي با داشتن نماينده هاي متعهد، آگاه و متدين مي توانند در برابر تهاجمات ايستادگي کنند و بيگانگان را مايوس کنند.

 وي در پايان اظهارکرد: مردم در همه صحنه ها در دفاع مقدس، پيروزي انقلاب، مدافعان حرم و ... حضور داشتند، وجنگ و تحريم را تحمل کردند و مسئولان نيز مي بايست معيشيت مردم را تامين کنند.

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها