velayati.ir

تعداد بازدید: ۳۱۴۰
پ
کد خبر: ۱۱۵۷
تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - 22 September 2014
ولایتی در مراسم کلنگ‌زنی بیمارستان تخصصی سرطان عنوان کرد

تشخیص زودهنگام؛ اساسی‌ترین اقدام برای بیماران سرطانی

رئیس بیمارستان مسیح دانشوری ارائه آموزش‌های لازم در ارتباط با بیماری سرطان به شهروندان را بسیار ضروری دانست و گفت: تشخیص زودهنگام اساسی‌ترین اقدام برای بیماران سرطانی است.

به گزارش فارس ، علی‌اکبر ولایتی ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی ساخت بیمارستان تخصصی سرطان در شهرری که در موقوفه روحانی‌نژاد با حضور جمعی از مسئولان عالی کشور برگزار شد، با اشاره به اینکه غالب قشر محروم و نیازمند در جنوب تهران ساکن هستند اظهار داشت: خداوند را شاکرم که توفیق حضور در این امر خیر را نصیب بنده کرد و توانستم در این عمل صالح سهیم باشم.

دکتر علی‌اکبر ولایتی با بیان اینکه زمین بیمارستان، موقوفه مرحوم روحانی‌نژاد است تصریح کرد: اساسی‌ترین کار برای بیماری سرطان تشخیص زودهنگام و سریع آن است که در بهبودی بیمار نقش موثری را ایفا می‌کند اما متاسفانه در هیچ کجای ایران بیمارستان تخصصی سرطان وجود ندارد.

وی ارائه آموزش‌های لازم در ارتباط با بیماری سرطان به شهروندان را بسیار ضروری دانست و افزود: پس از مرحله تشخیص، درمان بیماری بسیار اهمیت دارد و ما باید با استفاده از داروهای شیمی درمانی در علاج بیماران تلاش کنیم و این مهم جز با حمایت و همکاری وزارت بهداشت و درمان میسر نمی‌شود.

ولایتی با ستایش زحمات و خدمات مردم شهرری به نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: مردم این خطه شایسته خدمت‌گذاری هستند و احداث بیمارستان تخصصی سرطان در شهرری بسیار پسندیده است.

رئیس بیمارستان مسیح دانشوری در پایان اظهار داشت: باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا این بیمارستان در اسرع وقت آماده بهره‌برداری شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربیننده ها