velayati.ir

تعداد بازدید: ۳۱۲۴
پ
کد خبر: ۷۷
تاریخ انتشار: يکشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - 28 April 2013
اختصاصی/

همایش مسئولان کمیته‌های استانی ستاد دکتر ولایتی 5شنبه برگزار می‌شود

طی احکام جداگانه ای از سوی ستاد انتخاباتی دکتر ولایتی، روسا و دبیران کمیته های استانی و شهرستانی و همچنین کمیته مرکزی استان های این ستاد منصوب شدند و قرار است همایش این روسا و دبیران، دوازدهم اردیبهشت در تهران برگزار شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر ولایتی، در این احکام ضمن اشاره به نامگذاری امسال به عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از طرف رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، از دست اندرکاران ستادهای استانی دکتر ولایتی خواسته شده است با نصب العین قرار دادن فرمایشات رهبر گرانقدر انقلاب اسلامی از جمله اخلاق مداری و قانون محوری به ویژه رعایت زمان قانونی فعالیت تبلیغی، همه تلاش خود را جهت برپایی باشکوه انتخابات ریاست جمهوری به کار گیرند.

در این احکام آمده است: «خلق حماسه ای بی نظیر و پیمودن مسیر تعالی و پشرفت جز با همدلی و وفاق آحاد ملت در سایه آرمان های اصیل انقلاب اسلامی میسر نخواهد شد. راه پیشرفت جمهوری اسلامی با تکیه بر توان همه فرزندان این مرز و بوم از خوزستان و سیستان تا خراسان و آذربایجان هموار خواهد شد. امید است ستادها و کمیته های استانی با فعالیت خود بتوانند از ظرفیت های منحصر به فرد این فرزندان صبور و سختکوش، بهره لازم را ببرند و با انسجام آنها در خلق حماسه ای در شأن فرهنگ و تمدن این سرزمین پرافتخار سهیم باشند.»

همچنین همایش روسا و دبیران ستادهای استانی و شهرستانی دکتر ولایتی دوازدهم اردیبهشت در تهران برگزار خواهد شد.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
محمد
Iran, Islamic Republic of
09 ارديبهشت 1392 - 10:05
با سلام از کردستان هستم آن طوری که ما می دانیم و بین مردم هستیم مردم مشتاقانه منتظر حضور دکتر ولایتی می باشند در صحنه انتخابات .
جلال
Iran, Islamic Republic of
10 ارديبهشت 1392 - 13:21
با سلام و احترام .
لطفاً شماره تلفن و مشخصات مسئولین ستاد استان ها و شهرستان ها را در سایت اعلام بفرمایید تا علاقه مندان به خدمت بتوانند در ستاد ایشان برنامه ریزی و خدمت نمایند . باتشکر .
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها