velayati.ir

تعداد بازدید: ۹۹۹
پ
کد خبر: ۲۹۶۹
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۰۶ دی ۱۴۰۲ - 27 December 2023

بیانیه مجمع جهانی بیداری اسلامی به مناسبت شهادت سردار سید رضی موسوی

درپی شهادت سردار مجاهد سیدرضی موسوی به دست رژیم صیهونیستی مجمع جهانی بیداری اسلامی طی پیامی ضمن محکومیت این اقدام تروریستی شهادت ایشان را تبریک و تسلیت گفت.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
"وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ"
شهید سید رضی موسوی انسان مومن، فداکار، مخلص و مصداق عینی رجال صدقوا بود که عمر پربرکت خود را صرف مجاهدت و تلاش خستگی‌ناپذیر و شبانه روزی برای اعتلای کلمه توحید نمود که نتیجه این مجاهدت موجب به بار نشاندن درخت عدالت، مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم و شجره طیبه و تنومند مقاومت اسلامی در منطقه است و جریان مقاومت و ایستادگی، لرزه بر اندام جهانخوران، مستکبرین و رژیم صهیونسیتی وارد ساخته است، مقاومتی که روز به روز قدرت رزمندگان این مسیر نورانی را بی بدیل نموده و ابهت پوشالی رژیم اشغالگر قدس را در هم کوبیده است.
اخلاص این مجاهد عزیز در کنار شهدای گرانقدر مقاومت لبنان، سوریه، فلسطین، یمن و... از او شخصیتی کم‌نظیر و ممتاز پدید آورده بود و نتیجه سال‌ها تلاش و پاداش او کمتر از شهادت برای او متصور نبود.
شهادت این مجاهد فی سبیل‌الله را به محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم شریف ایران، خانواده معزز، رزمندگان جبهه مقاومت و همکاران و همسنگران ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.
رژیم جنایتکار صهیونیستی که از روی محاسبات غلط و جنون آمیز با ترور این شهید گرانقدر خطای بزرگی مرتکب شد، قطعا و به زودی تاوان آن را خواهد پرداخت و در باتلاق غزه به بن‌بست راهبردی رسیده است و شکست‌های قطعی و پی در پی را تجربه خواهد کرد.
بی تردبد شهادت انسان‌های مخلص و ایثارگر، چون این شهید والامقام جریان مقاومت را تقویت و از هر قطره خون او انسان‌های بزرگی به خیل رزمندگان مقاومت خواهند پیوست و نتیجه آن جز سرعت فروپاشی رژیم ظالم ستمگر، کودک کش و جنایتکار را در بر نخواهد داشت.
شهید سیدرضی سال‌های متوالی در کنار سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مقابل خصم زبون به مبارزه با صهیونیسم، گروه‌های تکفیری و تروریستی و تقویت جبهه مقاومت پرداخت و شهادت او در سالگرد شهادت سیدالشهدای مقاومت، شکست و نابودی دشمن صهیونیستی و عزت و سربلندی بیشتر اسلام و مسلمین و جبهه مقاومت در منطقه را به دنبال خواهد داشت.
مجمع جهانی بیداری اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و نام این شهید سرافراز که از فرماندهان موثر، شجاع و فداکار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه بود، به روح مطهر و پرفتوح این سردار شهید درود فرستاده و هم نشینی در جوار رحمت حق و شهدای اسلام را مسئلت می‌نماید و ادامه راه تمام شهدای جبهه مقاومت به خصوص این شهید والامقام را آرزومندیم. یادش گرامی و راهش مستدام باد.

مجمع جهانی بیداری اسلامی

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها