velayati.ir

تعداد بازدید: ۳۵۲۸
پ
کد خبر: ۶۱
تاریخ انتشار: پنجشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - 25 April 2013
ولایتی در جمع خبرنگاران:

نظرسنجی علمی و بی طرف یک معیار است

عضو ائتلاف پیشرفت تاکید کرد: قطعا نظر خواص از جمله مراجع سیاسی و علما و دیدگاه‌ های مستقیم و غیرمستقیم علمایی که مورد رجوع مردمند، در این تصمیم‌گیری‌ ها تأثیر خواهد داشت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر ولایتی، عضو ائتلاف پیشرفت در حاشیه نشست خود با دانشجویان بسیجی در جمع خبرنگاران حاضر شد و در خصوص اقبال مردم به اعضای این ائتلاف بر اساس نظرسنجی ها گفت: یکی از مبناهای انتخاب نفر نهایی نظرسنجی است اما در حال حاضر بسیاری از نظر سنجی ها که انجام می شوند معتبر نیست.

دکتر ولایتی در عین حال اصل موضوع نظرسنجی را رد نکرد و اظهارداشت: اگر جایی علمی و بی‌ طرف باشد و نظرسازی نکند یک معیار است. همچنین قطعا نظر خواص از جمله مراجع سیاسی و علما و دیدگاه‌ های مستقیم و غیرمستقیم علمایی که مورد رجوع مردمند، در این تصمیم‌گیری‌ ها تأثیر خواهد داشت.

وی همچنین در پاسخ به سؤالی درباره مغایرت نظرش برای ماندن تا آخر در صحنه انتخابات با انجام ائتلاف گفت: انسان اول باید تصمیم بگیرد که بماند و این تا موقعی است که کسی تعیین تکلیف نکرده است و ما به عنوان کسی که احساس تکلیف کرده‌ ایم در میدان می‌ مانیم اما اگر مرجعیت گفتند که فلانی برو کنار، کنار می رویم.

برچسب ها : نظرسنجی ، علمی ، بی طرف ، معیار ، دکتر ، ولایتی ،
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها