velayati.ir

تعداد بازدید: ۳۰۲۱
پ
کد خبر: ۵۱۱
تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - 10 June 2013
دکتر ولایتی در جمع هزاران نفر از زنان تهرانی:

بنیاد خانواده را در دولتم تقویت خواهم کرد/ بیمه زنان خانه دار باید عملیاتی شود

ولایتی با تاکید بر این‌که باید به قوانین مربوط به بانوان اهتمام لازم صورت گیرد، افزود: در دولت من طرح‌های مربوط به بانوان به تصویب خواهد رسید و اجرایی خواهد شد که یکی از آنها قوانین مربوط به تسهیل ازدواج است تا بنیاد خانواده که زنان نقش درجه اول در آن دارند تحکیم شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر ولایتی، همایش بزرگ بانوان در سالن شهدای هفتم تیر با تاکید بر خلق حماسه سیاسی و حضور گسترده مردم در روز 24 خرداد، در حمایت از دکتر ولایتی برگزار شد و این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در این مراسم خطاب به حاضران گفت: از شما می‌خواهم در 24 خرداد با شور و شوق به پای صندوق بروید و یک بار دیگر صدای خود را به گوش جهانیان برسانید.

وی با بیان اینکه مطمئنا زنان در حمایت از انقلاب اسلامی به هیچ‌وجه کوتاهی نکرده و نخواهند کرد، افزود: امروز در برابر یک آزمون دیگر از آزمون‌های متعدد که در طول انقلاب اسلامی برای ملت ایران پیش آمده، قرار داریم که بدون شک بانوان جلوتر از آقایان از انقلاب و کشورشان دفاع کرده و خواهند کرد.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با یادآوری اینکه هرکس حوادث قبل از انقلاب، دوران انقلاب و تاریخ دفاع مقدس را مطالعه کند، می‌بیند که زنان نقش اساسی در همه این عرصه‌ها داشته‌اند و اگر آنها نبودند امکان پیروزی نبود، گفت: هر ساله در امتحان سراسری دانشگاه‌ها خانم‌ها از آقایان جلوتر هستند و در حوزه‌های تخصصی با استعداد و پشتکار بیشتر موفقیت‌های ارزشمندی به دست آورده‌اند.

ولایتی با تاکید بر این‌که باید به قوانین مربوط به بانوان اهتمام لازم صورت گیرد، افزود: در دولت من طرح‌های مربوط به بانوان به تصویب خواهد رسید و اجرایی خواهد شد که یکی از آنها قوانین مربوط به تسهیل ازدواج است تا بنیاد خانواده که زنان نقش درجه اول در آن دارند تحکیم شود.

وی یادآورشد: بانوان ایرانی در عین حفظ نجابت و حجاب ایرانی در عرصه‌های مختلف پیشگام و موفق هستند.

ولایتی همچنین گفت: باید برای خانم‌هایی که سرپرست خانواده هستند، فکر اساسی شود و من حتما یک بیمه خاصی برای آنها اختصاص خواهم داد. همچنین باید بیمه زنان خانه دار عملیاتی شود، زیرا نمی‌شود آنها بار سنگین اداره خانواده را برعهده داشته باشند اما از پوشش بیمه‌ای برخوردار نباشند.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان این‌که در دولت من و در مسوولیت‌ها در جاهای مناسب از وجود بانوان استفاده خواهم کرد، گفت: امید است در دولت آینده که دولت متمم است و افراد با تقوا، باتجربه، باتخصص و با اعتدال در آن حضور دارند، همه این شعارها عملیاتی شود.

ولایتی با بیان این‌که یکی از شعارهای ما اعتدال و پرهیز از افراط و تفریط است، تصریح کرد: دولت ما مشورت‌پذیر است و حتی در استفاده از مشورت بانوان در حوزه‌های مختلف دریغ نخواهد کرد.

رییس بیمارستان مسیح دانشوری همچنین با اشاره به اهمیت ورزش همگانی در حوزه بانوان و لزوم توجه به آن گفت: ما ورزش مخصوص بانوان، پارک‌ های مخصوص و ورزشگاه‌ های مخصوص بانوان را توسعه خواهیم داد همانطور که برای مردان امکانات ورزشی اختصاص می‌دهیم. بانوان نیز با حفظ موازین اسلامی می‌ توانند در صحنه بین‌ المللی افتخارآفرین باشند.

وی تاکید کرد: باید در مدارس دخترانه امکانات ورزشی در راستای توسعه ورزش همگانی فراهم شود، زیرا یکی از راه‌ های سلامت امر پیشگیری و ورزش است، نمی‌شود به خاطر نداشتن امکانات ورزشی، بانوان از سنین جوانی دچار مشکلات جسمی شوند، بنابراین باید ورزش همگانی بانوان در سراسر ایران توسعه یابد.

ولایتی در پایان تاکید کرد: 24 خرداد همه باید پای صندوق‌های رای حاضر شویم و به کاندیدای موردنظر خود رای دهیم.
برچسب ها : ولایتی ، بیمه ، زنان ، خانه دار ،
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها