velayati.ir

تعداد بازدید: ۳۱۳۰
پ
کد خبر: ۴۴۲
تاریخ انتشار: جمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۲ - 07 June 2013

اجماع نمایندگان استان گلستان روی ولایتی

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان گفت: تحلیل مجمع نمایندگان استان این بود که دکتر ولایتی می تواند زیر بار این مسئولیت برود و ما نیز از همه ظرفیت اصول گرایی استان استفاده کردیم تا همه به میدان بیایند ومی دانیم هر چه میزان مشارکت بالاتر باشد تاثیرات آن در میز مذاکره بیشتر است.
به گزارش مهر، عیسی امامی پیش از ظهر جمعه در نشست اعضای شورای اصولگرایان در مسجد امیر(ع) گرگان با بیان این مطلب که رهبری معظم انقلاب فرمده اند از بین این صالحین به دنبال اصلح باشید اظهار داشت: ما حق نقد و تحلیل داریم اما حق افشاگری نداریم، که شورای نگهبان را با همه سجایای اخلاقی اش زیر سوال ببریم، بلکه همه باید همه  متواضع به قانون باشیم.
 
وی با بیان اینکه فرد قانون مدار باید برنامه محور وقانون مدار باشد وفراتر از قانون عمل نکند بیان داشت: اگر نظر جامعه روحانیت و مدرسین به فرد نهایی و اصلح برسد از آن تبعیت می کنیم، تاکنون جمع بندی ها نشان داد فرد اصلح  دکتر ولایتی بود که به گفته یکی از علمای اهل سنت منطقه، هم 16 سال تجربه مدیریتی داشته اند و هم 16 سال درس آموزی در محضر رهبری معظم انقلاب داشته اند.
 
حال وهوای سیاسی در جامعه ایجاد کنیم
 
عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس تصریح کرد: باید حماسه سیاسی در جامعه راه بیفتد و باید در جامعه حال وهوای حماسه سیاسی را ایجاد کنیم زیرا به لحاظ صنفی و اجتماعی فرصت های زیادی در جامعه وجود دارد و باید از این فرصت ها استفاده کنیم و همه را به  خلق حماسه سیاسی سوق دهیم که نتیجه حماسه سیاسی ما حماسه اقتصادی شود، چون موضوع مهم کشور در حال حاضر اقتصاد است.
 
وی با بیان اینکه حماسه اقتصادی یعنی اقتصادی کردن مردم و مردمی کردن اقتصاد اظهار داشت: منابع ما در حال حاضردر حدود 100 میلیارد دلار بلوکه است و خیلی راه ها برای معاملات بسته شده است و به همین خاطر، یک دیپلمات قوی و با تجربه باید به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود تا بدون کمترین عدول از ارزش های انقلاب این فرصت را برای ما ایجاد کند.
 
وی ادامه داد: تحلیل مجمع نمایندگان استان این بود که دکتر ولایتی می تواند زیر بار این مسئولیت برود و ما نیز از همه ظرفیت اصول گرایی استان استفاده کردیم تا همه به میدان بیایند ومی دانیم هر چه میزان مشارکت بالاتر باشد تاثیرات آن در میز مذاکره بیشتر است.
 
امامی افزود: دشمن بی نشاطی، بی مسئولیتی، سردی و میزان کم مشارکت مردم را می خواهد و ما باید کاملا نقطه متقابل دشمن عمل کنیم و تکلیف ما در حال حاضر روشن است و جبهه اصولگرایان استان در خصوص کاندیدا به نظر واحد رسیده است وما باید به آنچه به جد به آن رسیده ایم عمل کنیم.
 
دبیر مجمع نمایندگان استان در ادامه با بیان حساسیت این دوره از انتخابات اظهار داشت: ما کاملا در محاصره هستیم و شرایط تحریم نبرد جدیدی را برای ما ایجاد کرده است که متفاوت از نبرد نظامی اما سخت تر و سنگین تر است، امروز تنگناها مردم را آزار می دهد و دشمن با عملیات روانی می خواهد مردم را از نظام دور کند و وظیفه ما در شرایط کنونی این است که با نفوذی که در لایه های مردم داریم و با حضور در بین مردم اثر تهدید و تحریم را در بین آنان کم کنیم.
 
وی با بیان اینکه ما هنوز آن مقدار که باید حساس نشدیم چون اگر حساس می شدیم زودتر از این انتخابات را مردمی می کردیم گفت: ما این وحدت در اجماع را در جریان انتخابات در سطح ملی ومنطقه ای ندیدیم ولی مجمع نمایندگان استان توانست به اجماع بر روی یک نفر برسد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار