velayati.ir

تعداد بازدید: ۴۱۲۷
پ
کد خبر: ۴۱۲
تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - 03 June 2013

پیوستن ستادهای جوانان و دانشجویی متکی به ولایتی

مسئول ستاد جوانان متکی گفت: ستاد رمز حماسه با پیوستن ستادهای دانشجویی و جوانان منوچهر متکی به علی‌اکبر ولایتی تشکیل شد.
محمد حسین آزادبخت مسئول ستاد جوانان متکی در گفت‌و‌گو با فارس از پیوستن ستادهای جوانان و دانشجویی متکی به ولایتی و اعلام موجودیت ستاد رمز حماسه خبر داد و اظهار داشت: ستاد رمز حماسه از پیوستن ستادهای دانشجویی و جوانان منوچهر متکی به علی اکبر ولایتی تشکیل شده است.

وی افزود: مسئولان این ستاد در روز پنج‌شنبه در نشستی خبری اهداف و برنامه‌های این ستاد و دستور العمل‌های اجرایی آن را در اختیار رسانه‌ها قرار خواهند داد.

به گزارش فارس در بخشی از بیانیه اعلام موجودیت ستاد رمز حماسه آمده است: در آستانه فرارسیدن انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری در دهه‌ای که قرار است به فرموده برحق ولی مان با چراغ راه پیشرفت و عدالت طی طریق کنیم، سپردن سکان پیشروی کشور به سوی آرمان‌های بی بدیل انقلاب اسلامی و تحقق بخشیدن به ثمره خون هزاران شهید والامقام که با از خودگذشتگی، سرافرازی و سربلندی را برایمان به ارمغان آوردند یکی از دغدغه های اصیل دغدغه مندان کشور و انقلاب است .

این بیانیه می‌افزاید: حال با درک ضرورت‌ها و اقتضائات فعلی کشور و در تبعیت از معیارها و ملاک‌هایی که رهبر حکیم انقلاب اسلامی پیش رویمان قرار داد و با احترام به همه سلائق و نامزدهایی که در عرصه حضور دارند به سوی انتخاب فردی می رویم که قرار است تدین، تجربه، تخصص ، اعتدال و مشورت پذیری را در کنار هم برای اعتلای ایرانی مقتدر به کار بنند و با مردم عهد کرده است ایران را به جایی برساند که شایسته ایرانی است از این رو  ستاد رمز حماسه جوانان حامی علی اکبر ولایتی برای تحقق حماسه سیاسی اعلام موجودیت می کند.

ستاد رمز حماسه در این بیانیه تاکید کرده است:‌ ستاد رمز حماسه در تمامی استان‌های کشور تشکیل و به صورت قاطع از نامزد شایسته انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، علی اکبر ولایتی حمایت و وی را رمز تحقق حماسه سیاسی پرشور مردم می‌داند.
برچسب ها : پیوستن ، ستاد ، دانشجویی ، متکی ، ولایتی ،
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها