velayati.ir

تعداد بازدید: ۳۸۵۶
پ
کد خبر: ۳۰۴
تاریخ انتشار: سه‌شنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۲ - 28 May 2013

ستاد دانشجویی"دولت متمم" اعلام موجودیت کرد

ستاد دانشجویی دولت متمم با صدور بیانیه‌ای در حمایت از علی اکبر ولایتی اعلام موجودیت کرد.
متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

حضرت امام خمینی(ره): همه می‏دانیم که سرنوشت یک کشور و یک ملّت و یک نظام، بعد از توده‏های مردم، در دست طبقه تحصیل‌کرده است. (صحیفه‌نور، جلد 17، ص 36)

امّت ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی

سلام

"بهار" فصل نوآفرینی و تحوّل به سوی کمال و نوزایی است و طنین گام‌های رسیدن آن، جنب و جوشی فراگیر را به روح و جسم ایرانیان هدیه می‌بخشد. در حوزه‌ سیاست هم، آن‌ دم که بهار در قامت واپسین فصل متصّل به انتخابات خودنمایی می‌کند، شور و شوقی حماسی و فراگیر را در تمامی ساحت‌های زندگانی ملّت ایران می‌ افکند.

اینک پس از اعلام نهایی اسامی نامزدهای گرانقدر احراز صلاحیت شده توسط شورای محترم و بصیر نگهبان، با تأسی به روح بلند و ملکوتی بنیان¬گذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و ارواح طیبّه شهدای راه حق و حقیقت(سلام الله علیهم)، با هدف خلق حماسه‌ای سیاسی و اقتصادی از طریق ایفای نقش اصیل دانشجویی و روشنگری در فضای گفتمانی جامعه، "ستاد دانشجویی دولت متمّم" موجودیت خویش را اعلام می دارد.

"ستاد دانشجویی دولت متمّم"، متشکل از جمع کثیری از دانشجویان و دانش‌پژوهان اقصی نقاط کشور، با صراحت، تنها راه برون رفت از اوضاع کنونی کشور و احیای سیاست فعّال بین‌المللی و ترمیم اقتصاد داخلی و معیشت مردم را، وجود هیأتی فرهیخته، دانشگاهی، متدیّن، مجرّب، مشورت‌پذیر، متخصّص و معقول در مسند اجرایی کشور می‌داند.

"ستاد دانشجویی دولت متمّم" با نظر به کارشناسی‌های صورت گرفته و مداقّه در نقاط قوّت و ضعف اکثر کاندیداهای حاضر در عرصه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با افتخار بیان می‌دارد یگانه فرد بی‌حاشیه و آرام، ولایتمدار و دانشمند، بی‌ادّعا و کارآزموده‌ای که توانسته است در برهه‌حسّاس و سرنوشت‌ساز گذر از پیچ تاریخی، با تعریف جامعی از اصول‌گرایی و عدالت، مؤلفه‌های هم‌گرایی هدفمند جامعه‌ی متدیّن و مجرّب کشور را با هدف استقرار فراگیر صلح، عدل و وفاق ملّی بدست آورد، همانا جناب دکتر علی‌اکبر ولایتی؛ مشاور عالی مقام معظم رهبری(مدّظله-العالی)، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی و وزیر سابق امور خارجه‌ کشورمان است.

«اخلاق‌گرایی حقیقی»، «ثبات در مدیریّت»، «ایجاد تعاملی تنگاتنگ میان قوای مجریّه و مقنّنه»، «احیای جاده ترانزیتی ابریشم»، «کارآمد کردن بیمه‌ها» و «حمایت از تولید داخل» را می‌توان مصداق‌هایی از تفکّر ناب خدمتگزاری در راستای پیاده‌سازی حقیقی مبانی ارزشمند انقلاب اسلامی نامید که در گفتمان و برنامه‌های مطرح شده توسط ایشان، جایگاهی در خور شأن یافته‌است و از جانبی تجربیات موفّق ایشان در مسئولیت‌های متعدد علمی، اجرایی و سیاسی کشور، تحقّق آنها را سهل الوصول می‌نماید.

اینک مستظهر به لطف لایزال الهی و به مدد تعاون و همیاری یکدیگر، در قالب "ستاد دانشجویی حامی جناب آقای دکتر علی‌اکبر ولایتی"، گرد هم آمده‌ایم تا ان شاالله با حمایت از "گفتمان دولت متمّم"، مقدّمات انتخاب قاطع دکتر علی‌اکبر ولایتی را فراهم آوریم و عَلَم گفتمان حقیقی پیشرفت و عدالت را به دستان توانمند مرد باسابقه‌ عرصه سیاست و صداقت به ودیعه نهیم. باشد که به سرمنزل مقصود که همانا تعالی آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و امام راحل(ره) است، رهنمون گردیم. آمین یا ربّ العالمین

در فرجام سخن، از تمامی جوانان، دانشجویان و فرهیختگان علاقمند به همکاری با «ستاد دانشجویی دولت متمّم»، دعوت به عمل می‌آید.

پل‌های ارتباطی با «ستاد دانشجویی دولت متمّم»، به قرار زیر است:

www.Velayati.ir
www.Vjavan.ir
daneshjoo@velayati.ir
88004511
والعاقبه للمتّقین
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها