velayati.ir

تعداد بازدید: ۳۴۹۰
پ
کد خبر: ۲۸
تاریخ انتشار: شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۲ - 20 April 2013

ترجمه کتاب «بیداری اسلامی» ولایتی در بوسنی +عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر ولایتی، ترجمه کتاب «بیداری اسلامی» نوشته «علی اکبر ولایتی» که توسط موسسه علمی و پژوهشی ابن‌سینا منتشر شده است در سومین روز از بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب سارایوو معرفی شد.

«معمر کودریچ» مترجم این کتاب در این مراسم گفت: متاسفانه در محافل دانشگاهی رویکرد علمی به مطالعه جنبش‌های اسلامی وجود ندارد و خلا زیادی در شناخت جنبش‌ها و تفکرات اسلامی دیده می‌شود.



وی تاکید کرد: مولف این کتاب شخصی است که مدت 16 سال وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بوده و به عنوان یک سیاستمدار با مشکلات و بحران‌های جنبش‌های اسلامی به خوبی آشناست؛ این کتاب سعی دارد از درون و با رویکرد علمی در فهم جنبش‌های اسلامی معاصر موثر باشد.

عابدپور کارشناس مؤسسه ابن سینا نیز در خصوص این کتاب گفت: مطالعه کتاب بیداری اسلامی نوشته دکتر ولایتی فرصتی برای شناخت بیشتر جنبش‌های اسلامی است، جنبش هایی که به قول مؤلف هنوز در آغاز راه است و ما با جهانی پر از تحرک و تغییر روبرو هستیم.

عابدپور مدل انقلاب اسلامی ایران را متفاوت با اندیشه اسلام گرایی ترکیه دانست و گفت: مطالعه کتاب بیداری اسلامی نوشته دکتر ولایتی فرصتی برای شناخت بیش تر جنبش های اسلامی است، جنبش هایی که به قول مؤلف هنوز در آغاز راه است و ما با جهانی پر از تحرک و تغییر روبرو هستیم.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها