velayati.ir

تعداد بازدید: ۱۸۹۹
پ
کد خبر: ۲۳۳۱
تاریخ انتشار: سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 01 May 2018

پیام دکتر ولایتی به مناسبت شهادت رئیس شورای عالی سیاسی انصار الله یمن

دکتر ولایتی دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی به مناسبت شهادت رئیس شورای عالی سیاسی انصار الله یمن پیام تبریک و تسلیت صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر ولایتی ، متن پیام به این شرح است :
بسمه تعالی 
شهید صالح صماد، رئیس شورای عالی سیاسی جنبش انصارالله یمن، یکی از افراد موثر در جنبش بیداری اسلامی آن کشور بود که در مقابل مثلث آمریکا، صهیونیسم و عربستان سعودی، به عنوان کانون شوم زورگویی¬ها و یکجانبه‌گرایی و برخورد ظالمانه ایستادگی و مقاومت کرد؛ او نمونه بارز یک رهبر شجاع، مسئولیت پذیر و مبارز بود.
سرزمین یمن، طی قرون متمادی، مورد تجاوز نیروهای استعمارگر قرار گرفته، ولی هرگز تسلیم نیروهای بیگانه و اشغالگر نشده و با استقامت و پایمردی در مقابل دشمنان خارجی مقاومت نموده و در تمامی صحنه ها بر متجاوزین پیروز شده است و در ازای این مقاومت شجاعانه در نهضت بیداری اسلامی، برابر وعده های الهی، پیروزی نصیب ملت مظلوم و به پاخاسته یمن خواهد گردید. بهای تحقق این وعده الهی، شهادت شهدایی چون صالح صماد خواهد بود.
رژیم آل سعود بدون هیچ دلیل شرعی و عرفی، بیش از سه سال است که مردم یمن را بمباران می کند و با تجاوز به استقلال خواهی این ملت مظلوم، اکثر زیرساخت¬ها و مراکز حیاتی این کشور را از بین برده و با کشتن دهها هزار نفر از شهروندان بی¬گناه، محاصره اقتصادی و تحریم زمین و هوا و دریا را با حمایت بین¬المللی و مدافعین دروغین حقوق بشر یعنی آمریکا، اروپا و رژیم غاصب صهیونیستی بر مردم ستمدیده یمن تحمیل کرده است و تصور می¬کند با به شهادت رساندن رهبران جنبش بیداری اسلامی یمن می¬توانند، یک ملت سرافراز، مؤمن، مقاوم، استقلال خواه را به زانو در آورد؛ درحالی¬که شهادت شهدایی چون صالح صماد، اراده ملت یمن را برای مقاومت، تا پیروزی کامل استوارتر  می نماید. 
شواهد، قرائن و سابقه جنگ چند ساله یمن حکایت از این دارد که تحولات یمن راهکار نظامی ندارد، متأسفانه رئیس شورای عالی سیاسی که با دشمن متخاصم در حال مذاکرات صلح بود و روند سیاسی راه حل شرافتمندانه صلح آمیز را دنبال می نمود با اصابت موشک هواپیماهای سعودی به خودروی وی و همراهانش، به شهادت رسید.
مجمع جهانی بیداری اسلامی، ضمن حمایت همه جانبه از نهضت بیداری اسلامی یمن و تجلیل از رهبر شجاع، حکیم، دوراندیش و مقاوم آن، جناب سید عبدالملک بدرالدین، مراتب تبریک و تسلیت شهادت مجاهد نستوه، صالح صماد را به مردم شجاع و رهبران گرانقدر نهضت بیداری اسلامی آن کشور اعلام می دارد.  بدیهی است  که مردم مظلوم یمن با تدبیر و صبر و مقاومت، جنایات ناجوانمردانه رژیم آل سعود را بی پاسخ نخواهند گذارد و شکست نهایی متجاوزان سعودی را به زودی شاهد خواهیم بود؛ و "سیعلم الذین  ظلموا أی منقلب ینقلبون"  نتیجه قطعی این مقاومت ها پیروزی نهایی ملت یمن خواهد بود.
        دکتر علی اکبر ولایتی 
دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی
          
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: