velayati.ir

تعداد بازدید: ۱۷۱۳
پ
کد خبر: ۲۱۸۰
تاریخ انتشار: يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - 08 October 2017
دکتر ولایتی در جمع خبرنگاران

آمریکایی‌ها به نقش سپاه ایران در منطقه آگاهند

دکتر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل گفت: دشمنان ما به خصوص آمریکایی‌ها می‌دانند نقش سپاه در دفاع از کشور، نظام و دوستان ایران در منطقه چقدر مهم و حساس است.

دکتر ولایتی در حاشیه هشتمین کنگره بین‌المللی بیماری‌های ریوی، مراقبت‌های ویژه و سل و در جمع خبرنگاران روز یکشنبه 16 مهرماه درباره نظر خود نسبت به تحریم‌های آمریکا علیه ایران و برخی اظهارات درباره سپاه پاسداران، اظهار داشت: آمریکایی‌ها از ابتدای انقلاب تاکنون از هر گونه دشمنی علیه جمهوری اسلامی ایران خودداری نکردند. سپاه پاسداران بر اساس تعریف قانون، حافظان انقلاب، حدود و ثغور جمهوری اسلامی ایران و قانون اساسی هستند و وظیفه سنگینی را نیز بر عهده دارند.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران عملا تا کنون خطرات زیادی را از جمهوری اسلامی ایران با دفاع هوشمندانه دفع کرده‌اند. دشمنان ما هم به خصوص آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها می‌دانند نقش سپاه در دفاع از کشور، نظام و حمایت از دوستان ایران در منطقه که عمدتا حول محور مقاومت هستند چقدر مهم و حساس است.

وی همچنین به کمک‌های مستشاری سپاه در سوریه و عراق اشاره کرد و گفت: اگر سپاه نبود به جای حکومت‌های کنونی این کشورها که برخواسته از رای مردم هستند عوامل آمریکایی‌ها که همین داعشی‌ها در راس آن قرار دارند در بغداد و دمشق حاکم می‌شدند.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: نقش سپاه در حفاظت از جمهوری اسلامی و آرمان‌های اسلام بسیار برجسته است. همانطور که امام فرمودند اگر سپاه نبود کشور نبود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: