velayati.ir

تعداد بازدید: ۴۸۰۹
پ
کد خبر: ۱۷۰
تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - 13 May 2013

جزئیاتی از ساخت فیلم تبلیغاتی دکتر ولایتی

حامد عنقا فیلمنامه‌نویس سینما و تلویزیون از تولید فیلم انتخاباتی علی اکبر ولایتی توسط گروهی از کارگردانان و تهیه کنندگان مطرح کشور خبر داد.
حامد عنقا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خصوص فیلم انتخاباتی علی اکبر ولایتی گفت: تیمی از کارگردانان و تهیه کنندگان موفق کشورمان با گردهمایی در کنار یکدیگر قصد دارند تا فیلم نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ساخته شود.

به گفته این فیلمنامه نویس در تولید فیلم انتخاباتی ولایتی و کارهای تبلیغاتی ایشان از سلایق مختلف سینمایی استفاده خواهد شد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر علی اکبر ولایتی دو فیلم انتخاباتی خواهد داشت که در چند روز آینده ممکن است به تعداد این فیلمها افزوده خواهد شد.

عنقا یادآور شد: تأکید ولایتی همواره بر این است که تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری باید به دور از هرگونه ریخت و پاش باشد و تبلیغات پرخرج در دستور کار ستاد تبلیغاتی ولایتی وجود ندارد.

عنقا پیش از این فیلم‌نامه«قلب یخی» و «نردبانی بر آسمان» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه‌کنندگی محسن حاج‌علی‌اکبری را ساخته است و به این ترتیب شایعه ساخت فیلم توسط این دو تهیه‌:کننده و کارگردان بیش از این پیش تقویت می‌شود.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
امیر حسین جعفری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
23 ارديبهشت 1392 - 20:08
سلام من دلیجانی هستم دکتر جان دلیجانی ها بالای 80 درصد با شما هستن
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها