velayati.ir

تعداد بازدید: ۷۶۵۵
پ
کد خبر: ۷۷۶
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۲ - 08 January 2014
دکتر ولایتی در جمع خبرنگاران مطرح کرد

آمادگی مرکز تحقیقات استراتژیک برای همکاری با مجلس اعلای عراق

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به دیدار خود با عادل عبدالمهدی، معاون سابق رییس جمهوری عراق، گفت: در این دیدار مقرر شد از ظرفیت های این مرکز و دیگر نهادهای همسو با آن برای مشاوره به مجلس اعلای عراق استفاده شود.
به گزارش ایرنا، «علی اکبر ولایتی» شامگاه سه شنبه پس از دیدار با عادل عبدالمهدی در جمع خبرنگاران با تشریح مذاکرات دوجانبه طرفین اظهار داشت: آقای عبدالمهدی از دوستان قدیمی و از رجال سیاسی بسیار موثر در طول مبارزات علیه رژیم صدام و از فعالان حکومت کنونی این کشور است.
وی با بیان اینکه عبدالمهدی نقش موثری در استقرار دولت دموکراتیک در عراق داشته است، ادامه داد: در گفت و گوها و تبادل نظرهای صورت گرفته مقرر شد این مرکز مطالعاتی و مراکز مشابه که در حیطه کار مجلس اعلای عراق هستند با یکدیگر همکاری هایی در زمینه مسایل مشترک دوجانبه در بعد داخلی و بین المللی داشته باشند.
عضو مجلس اعلای عراق نیز در پاسخ به خبرنگاری درباره وضعیت کنونی اتفاقات استان الانبار گفت: داعش بر شهر الرمادی تسلط پیدا کرده ولی اجماع عمومی برای مقابله و ایستادگی در برابر آن ها در کشور عراق وجود دارد.
وی همچنین هرگونه ارتباط این دیدار با آینده عراق را رد کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: