velayati.ir

تعداد بازدید: ۳۳۵۷
پ
کد خبر: ۴۹۲
تاریخ انتشار: يکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - 09 June 2013
دکتر ولایتی در جمع پرشور مردم کرمانشاه:

مصمم هستيم تا مصوبات سفر رهبري به كرمانشاه را اجرايي كنيم/رفع مشكل ريزگردها از مهمترين برنامه هاي ما است

دكتر ولايتي گفت: ما مصمم هستیم تا تمام مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه را اجرایی کنیم.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني دكتر ولايتي ، نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مسجد جامع شهر کرمانشاه در جمع مردم این استان گفت : به رغم بمباران های شدید کرمانشاه در دوران دفاع مقدس مردم این استان در مقابل ارتش بعثی ایستادند و از عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند.



ولایتی با اشاره به شرایط کشاورزی در استان کرمانشاه گفت : به رغم وجود آب فراوان در این استان متاسفانه بخش زیادی از آن بدون استفاده است و ما برای مدیریت منابع آب و مصرف آن در بخش کشاورزی برنامه داریم .

وی به موضوع ورود ریزگردها به کشور به ویژه استانهای غربی اشاره کرد وگفت : از جمله برنامه های ما تعامل و همکاری با دولت عراق برای رفع مشکل ریزگردهاست .



ولایتی همچنین بوجود ظرفیت های مناسب زیر ساختی در استان کرمانشاه اشاره کردو گفت : با ایجاد و توسعه پالایشگاهها همچنین توسعه صنایع در این منطقه زمینه ایجاد اشتغال برای مردم بویژه جوانان را فراهم خواهیم کرد .

وی از جمله ویژگی های استان کرمانشاه را زندگی مسالمت آمیز اقوام و مذاهب بویژه اهل سنت و تشیع در کنار هم دانست و گفت: این موضوع حاکی از روحیه انسان دوستانه مردم استان کرمانشاه است .
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها