velayati.ir

تعداد بازدید: ۲۲۶۷
پ
کد خبر: ۱۲۰۴
تاریخ انتشار: سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - 14 October 2014
ولایتی در دیدار گروه سیپری سوئد مطرح کرد:

نابودی ساختارهای اصلی کشورهای منطقه به بهانه مبارزه با تروریسم

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار گروه صلح‌طلب سیبری گفت: امروز به بهانه مبارزه با تروریسم ساختارهای اصلی و مهم کشورهای منطقه را به نابودی کشانده‌اند.
به گزارش فارس، علی اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک در دیدار خود با گروه صلح‌طلب سیپری و در پاسخ به سؤال رئیس این هیأت در خصوص حضور گروه‌های تروریستی در منطقه به ویژه داعش گفت: همان دولت‌هایی که گروه‌های تروریستی در منطقه از جمله داعش را به وجود آوردند و در گذشته نیز این روش‌ها را در خلق طالبان آزمایش کردند و آنچه به دست آمد شکست در منطقه بود، امروز هم همان کشورها از خارج از مرزها گروه‌های تروریستی را پرورش دادند.

وی افزود: امروز به بهانه مبارزه با تروریسم ساختارهای اصلی و مهم کشورهای منطقه را به نابودی کشاندند و در سوریه عملیات‌هایی انجام می‌دهند که گروه‌های مبارزه با تروریست را هدف می‌گیرند.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، ادامه داد: متأسفانه کشورهای خارجی با دخالت‌های خود در منطقه خطر جدی برای این منطقه و جهان ایجاد کردند.

ولایتی گفت: سازمانی که استانداردهای دوگانه و سیاست‌های دوگانه را در مورد کشورها به کار می‌برد قطعا ‌مبارزه‌ای صادقانه با تروریسم نخواهد داشت.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربیننده ها