velayati.ir

تعداد بازدید: ۲۳۲۲
پ
کد خبر: ۱۱۳۵
تاریخ انتشار: پنجشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۳ - 04 September 2014
ولايتي در مشهد:

کمک‌ ايران به فلسطين تا پيروزي نهايي ادامه دارد

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل گفت : کمک به مردم فلسطین از جمله اهداف ماست و این کمک‌ ها تا پیروزی نهایی فلسطین ادامه دارد.

علی اکبر ولایتی که عصر روز چهارشنبه در حاشیه همایش بررسی سیره سیاسی و اقتصادی امام رضا(ع) در مشهد در جمع خبرنگاران سخن می گفت با بیان این مطلب افزود: دوست و دشمن اقرار دارند که پیروزی مردم غزه در برابر رژیم صهیونیستی به علت کمک‌ های جمهوری اسلامی ایران بوده و این نشان دهنده نقش مؤثر ایران در این پیروزی است .

ولایتی با بیان اینکه مردم ایران در کمک به مردم فلسطین در همه بخش ‌ها نقش بارزی داشتند ادامه داد : رمضان عبدالله هم گفت که همه امکانات از فشنگ گرفته تا موشک کمک ایران بوده است .

وی همچنین با اشاره به اذعان اسامه حمدان سخنگوی حماس مبنی بر اینکه موشک ‌های والفجر ایران توان کمکی غزه در برابر رژیم صهیونیستی بوده است اظهار داشت : بدون این موشک ‌ها و فشنگ ‌ها و بدون کمک جمهوری اسلامی امکان اینکه فلسطین بتواند در برابر اسرائیل ایستادگی کند بسیار مشکل بود .

ولایتی تصریح کرد : ‌ مسئله مهم این است که کمک‌ ها به غزه به اینجا ختم نمی‌ شود بلکه این کمک‌ ها تا پیروزی نهایی فلسطین ادامه خواهد داشت.


نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
امیر رضاقلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
13 شهريور 1393 - 20:40
بسمه تعالی
از حمایت های دکتر ولایتی عزیز از مردم فلسطین و مواضع صریح ایشان در قبال مسائل منطقه ای بسیار سپاسگذاریم.
و ای کاش از همایش های عمومی دکتر ولایتی در شهرستان ها پیش از برگزاری اطلاع یابیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربیننده ها