velayati.ir

تعداد بازدید: ۲۵۱۶
پ
کد خبر: ۱۰۴۲
تاریخ انتشار: جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ - 13 June 2014
هیات وزارت خارجه آلمان وارد تهران شد

نماینده آلمان در گروه 1+5 با ولایتی دیدار می‌کند

هانس دیتر لوکاس، نماینده آلمان در گروه 1+5، فون گوتزه مدیرکل سیاسی و کوتسل سفیر جدید آلمان در افغانستان به ایران سفر کرده اند تا علاوه بر شرکت در کنفرانسی که در دفتر مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه کشورمان برگزار می شود با مقامات ایرانی دیدار کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، هانس دیتر لوکاس مدیرکل بین الملل وزارت خارجه آلمان و نماینده این کشور در گروه 1+5، فون گوتزه مدیرکل سیاسی و کوتسل سفیر جدید آلمان در افغانستان به ایران سفر کرده اند تا علاوه بر شرکت در کنفرانسی که در دفتر مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه کشورمان برگزار می شود با مقامات ایرانی نیز دیدار کنند.

بر اساس این گزارش هیأت آلمانی عصر امروز با علی اکبر ولایتی ، مشاور مقام معظم رهبری و رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار می کنند.

همچنین سید عباس عراقچی ، عضور ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان نیز قرار است روز یکشنبه در ادامه رایزنی های دو جانبه ایران با اعضای 1+5 پیش از آغاز دور آتی مذاکرات وین در تهران با هانس دیتر لوکاس مدیرکل بین الملل و نماینده آلمان در گروه 1+5 مذاکرات دو جانبه ای داشته باشد .

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربیننده ها