velayati.ir

تعداد بازدید: ۸۲۷۸
پ
کد خبر: ۹۸۸
تاریخ انتشار: جمعه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - 09 May 2014
دکتر علی‌اکبر ولایتی در جمع خبرنگاران:

آرامش بیشتری را در نمایشگاه کتاب امسال شاهد بودیم

دکتر علی‌اکبر ولایتی بعد از بازدید از نمایشگاه کتاب در جمع خبرنگاران گفت: در نمایشگاه کتاب امسال شاهد آرامش بیشتری بودیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، علی اکبر ولایتی، رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک بعد از بازدید از نمایشگاه کتاب در جمع خبرنگاران در خصوص کیفیت نمایشگاه کتاب امسال گفت: نمایشگاه کتاب امسال برخلاف آنچه که ارزیابی کرده بودم به خوبی برگزار شد و مدیران این دوره تسهیلات ویژه‌ای برای برگزاری در نظر گرفتند و بابت اینکار باید از آنها تشکر کرد. سابقه صالحی و تجربه‌ی وی در مسائل فرهنگی شناخته شده است.

وی ادامه داد: علت حضور من در نمایشگاه امسال رونمایی از کتاب "تاریخ علم و فرهنگ و تمدن ایران و اسلام" متشکل از هشت جلد بود که به این بهانه بازدیدی نیز از انتشارات علمی و فرهنگی و امیرکبیر انجام دادم چرا که این انتشارات مجموعه کتاب‌هایی از مرا به چاپ رسانده ست.

وی عنوان کرد: آنچه که از نمایشگاه کتاب امسال دیدیم توجه مدیران به غرفه‌داران بود به خصوص به لحاظ گنجایش غرفه‌ها شرایط ویژه‌ای را برای آنها نظر گرفتند؛ در نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته آرامش و نظم و ترتیب بیشتری را شاهد بودیم.

وی در ادامه در خصوص تأثیر شعار اقتصاد و فرهنگ بر نمایشگاه کتاب امسال اظهار داشت: نمایشگاه امسال با توجه به فضای فرهنگی در فرهنگ دخالت و تأثیر دارد و با توجه به تعداد کتاب‌هایی که امسال به چاپ رسیده، این تعداد نسبت به سال گذشته بیشتر بوده و به لحاظ کیفیت از رشد کیفی خوبی برخوردار بوده است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: