velayati.ir

تعداد بازدید: ۲۶۳۱
پ
کد خبر: ۹۷
تاریخ انتشار: سه‌شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - 30 April 2013
دکتر ولایتی در دیدار رییس شورای عالی حزب سعادت ترکیه:

آینده جامعه مسلمان ترکیه بسیار امیدوارکننده است

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی با بیان اینکه اسلامی واقعی را می‌توان در اندیشه های مرحوم اربکان جستجو کرد، گفت: آن چه به ترکیه و اسلام کمک می‌کند اسلامی از جنس اندیشه‌های مرحوم اربکان است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر ولایتی، دیدار با اغوزخان اصیل تورک رییس شورای عالی حزب سعادت ترکیه با دبیرکل مجمع بیداری اسلامی از دیگر برنامه‌های حاشیه‌ای اجلاس بین المللی بیداری اسلامی و علما بود.

اغوزخان اصیل تورک با اشاره به فعالیت مثمر ثمر مرحوم اربکان نخست وزیر فقید ترکیه گفت: بعد از فوت ایشان، بسیاری در ترکیه راهشان را عوض کردند اما هسته‌های مرکزی همچنان امیدوارانه برای نیل به اهداف واقعی اسلامی فعال است.

این عالم ترک با اشاره به دشمنی‌های صهیونیست و آمریکا با ملت و دولت ایران گفت: امریکا و اسرائیل نه تنها دشمن ایران بلکه دشمن تمام ملت‌های مسلمان هستند.

دکتر ولایتی نیز در این دیدار با بیان اینکه اسلامی واقعی را می‌توان در اندیشه های مرحوم اربکان جستجو کرد، گفت: آن چه به ترکیه و اسلام کمک می‌کند اسلامی از جنس اندیشه‌های مرحوم اربکان است.

دبیرکل مجمع بیداری اسلامی تصریح کرد: باید همگرایی بیشتری میان جوانان مسلمان ایجاد کرد. آینده جامعه مسلمان ترکیه بسیار امیدوارکننده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها