velayati.ir

تعداد بازدید: ۱۴۰۰۰
پ
کد خبر: ۹۶۲
تاریخ انتشار: شنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - 26 April 2014
در برنامه سیمای شهر اصفهان مطرح شد

سخنان ولایتی درباره معماري اصفهان/فیلم

دكتر علي اكبر ولايتي، مشاور عالي مقام معظم رهبري كه به مناسبت آغاز جشن‌هاي هفته نكوداشت اصفهان به اين شهر سفر كرد در برنامه سيماي شهر از هويت، تاريخ و تمدن اصفهان صحبت كرد. به گزارش ايمنا، بخشي از صحبت‌هاي ولايتي كه در ارتباط با نقش‌هاي اسليمي در معماري اصفهان است در اين فيلم آمده است.
حضور دکتر ولایتی در برنامه سیمای شهر اصفهان

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۲
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
04 خرداد 1393 - 01:10
آقای دکتر من بسیار امیدوارم بودم در مناظرات انتخاباتی درباره اهمیت معماری اسلامی که مسایل مهمی از مشکلات جامعه ما را حل میکرد بیشتر صحبت میکردید. یکی از دغدغه های من هم معماری اسلامی و ایرانی می باشد که امروزه فراموش شده و نمای معماری حاکم بر جامعه ما را مبتذل و بی روح کرده است .
بسیار دوست داشتم که برای پایان نامه دوره کارشناسی ارشد از نظرات و پیشنهادهای شما به عنوان استاد راهنما استفاده کنم اما جنابعالی درگیر مسایل انتخاباتی بودید .در این زمینه هم پیشنهادهایی به ذهن شاگرد کوچک شما رسیده که اگر توفیق دیدار حاصل شد خدمتتان ارائه میدهم.
مهدی محمّدزاده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
04 آذر 1393 - 23:09
بازدید از شهر اصفهان به عنوان یک شهری که دارای آثار باستانی زیادی است کار خوب و مناسبی است. این کار را از دو بعد فرهنگی در کشور ایران و تمدنی در تاریخ و آثار باستانی ایران می توان بررسی کرد. اصفهان یکی از شهرهای کشور ایران است که آثار باستانی زیادی را درون خود به همراه دارد. از اینرو اصفهان را می توان شهر باستانی ایران نامگذاری کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: