velayati.ir

تعداد بازدید: ۲۴۷۷
پ
کد خبر: ۹۰
تاریخ انتشار: يکشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - 28 April 2013
دکتر ولایتی در دیدار معاون رییس جمهور مصر:

ایران و مصر می توانند روابط بسیار خوبی را ترسیم کنند

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی مصر را صاحب فرهنگ و تمدنی عمیق و دارای نقش اساسی در فرهنگ و تمدن اسلامی دانست و گفت: امیدوارم تحولات امروز مصر به نفع ملت و دولت این کشور به پیش رود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل عصر امروز یکشنبه با معاون رییس جمهور مصر دیدار و در ارتباط با موضوعات مهم مورد علاقه به گفتگو پرداختند.

دکتر ولایتی در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور عصام حداد و هیئت همراه، به سابقه تمدنی دو کشور بزرگ ایران و مصر اشاره و تاکید کرد: حتما در مسیر استقلال و مبارزه با استکبار برای شما مشکلات و موانعی وجود دارد که به لطف الهی مرتفع خواهد شد.



وی همچنین مصر را صاحب فرهنگ و تمدنی عمیق و دارای نقش اساسی در فرهنگ و تمدن اسلامی دانست و گفت: امیدوارم تحولات امروز مصر به نفع ملت و دولت این کشور به پیش رود.

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی همچنین تاکید کرد: دو کشور بزرگ و متمدن ایران و مصر می توانند روابط بسیار خوبی را ترسیم کنند.



عصام حداد معاون رییس جمهور مصر نیز ضمن ابراز خشنودی از این دیدار، گزارشی از تحولات مصر و زمینه های مورد علاقه، گزارشی را ارائه کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها