velayati.ir

تعداد بازدید: ۸۶۹۶
پ
کد خبر: ۸۶۳
تاریخ انتشار: سه‌شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - 11 February 2014
ولایتی در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن:

گزینه اصلی ما، حضور و دل‌بستگی مردم به انقلاب و ولایت فقیه است

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: گزینه اصلی اقتدار جمهوری اسلامی ایران حضور و دل بستگی مردم به نظام، انقلاب و ولایت فقیه است.

علی اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام و مشاور مقام معظم رهبری در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن 1392 در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال اظهار داشت: باز هم مثل همیشه مردم عزیز کشورمان وفاداری خود را نسبت به نظام، رهبری و کشور به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: امسال شاهد بودیم که مردم با اقتدار کامل در این اجتماع عظیم شرکت کردند و یقیقناً این حضور همچون 35 سال گذشته می‌تواند پشتوانه بزرگ در روند رو به رشد اقتدار کشور باشد.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه با توجه به تهدیدات آمریکا‌یی‌ها در مورد روی میز بودن گزینه‌های مختلف نظر شما چیست؟ تأکید کرد: آمریکایی‌ها مداوم از گزینه‌های مختلف صحبت می‌کنند؛ اما امروز ملت ایران نشان دادند که گزینه اصلی اقتدار جمهوری اسلامی ایران حضور و دل بستگی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، انقلاب شکوهمند اسلامی و ولایت فقیه است.

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
22 بهمن 1392 - 20:56
سلام شبکه پویا امروز 22بهمن ساعت 19 برنامه فرزندان انقلاب را پخش کرد قسمت 11 که در این قسمت پدر نوجوان در انیمیشن را ساواک دستگیر می کند و او نان سنگکی دستش است که می بیند پدرش دستگیر شده و نان را به زمین پرت کرده بسمت خانه با سرعت حرکت می کند واقعا در دین ما احترام نان اینطور گفته شده که اینجور به فرزندان ما اموزش داده می شود چرا کسی کاری نمی کند صداو سیما دارد به کجا می رود
محمد دیداری
Iran, Islamic Republic of
25 بهمن 1392 - 19:57
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام
درود بر استاد عزیزم آقای دکتر ولایتی که تا ابد ولایتی است انشاء الله
ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند . با تشکر
پالایشگاه آبادان / اداره اموزش / محمد دیداری
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربیننده ها