velayati.ir

تعداد بازدید: ۹۳۶۹
پ
کد خبر: ۸۳۷
تاریخ انتشار: شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - 01 February 2014
ویژه‌برنامه اولین سالگرد دکتر حبیبی روی آنتن شبکه مستند

ولایتی از خاطراتش با حسن حبیبی می‌گوید

ویژه برنامه‌ای با موضوع زندگی مرحوم دکتر حبیبی و به مناسبت اولین سالگرد درگذشت وی روی آنتن شبکه مستند می‌رود. در این مستند، دکتر علی اکبر ولایتی از خاطراتش با دکتر حسن حبیبی می‌گوید.

به گزارش فارس، ویژه برنامه اولین سالگرد درگذشت دکتر حبیبی امشب ساعت 22:30 از شبکه مستند سیما پخش خواهد شد و دوشنبه 14 بهمن ماه نیز در ساعت 14 تکرار می شود.

یوسف سلیمی کارگردان این مستند ضمن اعلام این خبر افزود: این مستند 18 دقیقه ای قرار است نگاهی نو به سرگذشت دکتر حبیبی از 12 بهمن سال 57 که با امام خمینی (ره) وارد ایران شده اند تا 12 بهمن سال گذشته که بعد از گذشت 34 سال از ورودشان همراه امام از دنیا رفتند ، داشته باشد.

وی ادامه داد : این مستند با کمک های بی دریغ همسر ایشان سرکار خانم دکتر وحیده که عکس ها و تصاویر آرشیوی زیادی در اختیار ما گذاشتند و توسط دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ساخته شده است و در آن اعضای این شورا همچون دکتر ولایتی ، دکتر حداد عادل ، دکتر مخبر دزفولی، دکتر کی نژاد و دکتر احمدی که دوستان دکتر حبیبی نیز بوده اند ، از خاطراتشان با ایشان می گویند.

سلیمی شاخصه اصلی این مستند را استفاده از تصاویر و عکس های شخصی دکتر حبیبی و همچنین تصاویر آخرین ملاقات وی با مقام معظم رهبری دانست و گفت: همچنین در این مستند توجه ویژه ای به اشعار دکتر حبیبی شده است و در بخشی از مستند نیز شعری که ایشان گفته اند و آن را می خوانند به آوازی که سالار عقیلی خواننده کشورمان با استفاده از این شعر خوانده است ، پیوند می خورد.

این کارگردان از ناصر خویشتن دار به عنوان گوینده و امیر بهبهانی به عنوان تصویر بردار اثر یاد کرد و اضافه کرد: همچنین امیرحسین سیاح، سهیل گوهری و روژین گلستانی به عنوان دستیاران تهیه با این مستند همکاری کرده‌اند و تصویربرداری و کارگردانی آن نیز بر عهده خودم بوده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربیننده ها