velayati.ir

تعداد بازدید: ۷۱۲۸
پ
کد خبر: ۸۲۲
تاریخ انتشار: دوشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - 27 January 2014

دیدار ولایتی و رضایی در دبیرخانه مجمع

ولایتی با بیان این که مجمع تشخیص مصلحت نظام در دنیا نمونه ای مشابه ندارد، خاطرنشان کرد: از ویژگی خاص این مجموعه، حضور افراد مجرّب و متخصصی است که گرد هم آمده تا تجربیات خود را در قالب مشورت به رهبری انقلاب ارایه دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجمع تشخیص مصلحت نظام، محسن رضایی در دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام با علی اکبر ولایتی رییس مرکز تحقیقات استراتژیک دیدار و گفت و گو کرد.

رضایی، یکی از وظایف اصلی مجمع تشخیص مصلحت نظام را مشاوره به رهبری و تهیه و تنظیم سیاستگذاری کلی نظام عنوان کرد.

وی اظهار امیدواری کرد که در دوره مدیریت علی اکبر ولایتی در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام این هماهنگی ها بیشتر شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه به بیان خاطراتی از دوران پر شکوه انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: همکاری های چند جانبه بین دستگاه دیپلماسی و رزمندگان دفاع مقدس باعث پیروزی ملت ایران در جنگ تحمیلی هشت ساله شد.


مجمع تشخیص مصلحت نظام در دنیا نمونه ای مشابه ندارد

در این دیدار ولایتی، رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز به سابقه آشنایی و همکاری با محسن رضایی در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و اظهارداشت: تشکیل سپاه پاسداران و سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران هر دو جزء کارهای جدید و تجربه نشده انقلاب بود که باید در موقعیت جدید از این تجربیات استفاده بهینه شود.

وی با بیان این که مجمع تشخیص مصلحت نظام در دنیا نمونه ای مشابه ندارد، خاطرنشان کرد: از ویژگی خاص این مجموعه، حضور افراد مجرّب و متخصصی است که گرد هم آمده تا تجربیات خود را در قالب مشورت به رهبری انقلاب ارایه دهند.

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Hamid
UNITED STATES
10 بهمن 1392 - 15:24
گرد هم آمده تا تجربیات خود را در قالب مشورت به رهبری انقلاب ارایه دهند.
yousof
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
14 بهمن 1392 - 10:43
هردو بزرگوار از پیشگامان انقلاب و دفاع مقدس و دیپلماسی هستند،انشاالله همه ی بزرگان نظام همیشه با هم متحد و یکپارچه باشند، و همه با هم به سوی ایرانی آباد ، آزاد و پیشرفته برویم

کردستان
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربیننده ها