velayati.ir

تعداد بازدید: ۷۳۵۷
پ
کد خبر: ۸۲۱
تاریخ انتشار: يکشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - 26 January 2014
دکتر علی اکبر ولایتی در جمع خبرنگاران:

اطلاعی از نامه به رهبری در انتقاد از توافق ژنو ندارم

علی اکبر ولایتی، مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل اظهارات یک نماینده مجلس مبنی بر ارسال نامه به حضرت آیت الله خامنه ای در انتقاد از توافق ژنو را تایید نکرد و گفت: بنده از این نامه اطلاعی ندارم.

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام این مطلب را روز شنبه در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی ایرنا مبنی بر این که یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفته است که شما و آقای شمخانی نامه ای به رهبر معظم انقلاب در انتقاد به توافق نامه ژنو نوشته اید، بیان کرد.

ولایتی پس از دیدار رییس آکادمی علوم اجتماعی چین با وی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا معاونت علمی و فناوری در مرکز تحقیقات استراتژیک راه اندازی شده است یا خیر؟ اظهارداشت: طی روزهای گذشته آقای دکتر محمد مهدی تهرانچی که در حال حاضر ریاست دانشگاه شهید بهشتی را عهده دار است به عنوان معاون علمی و فناوری این مرکز منصوب شده است.

وی اظهارداشت: این انتصاب به پیشنهاد بنده و با حکم آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام صورت گرفته است.

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک اظهار امیدواری کرد که با حضور دکتر تهرانچی این مرکز بتواند در حوزه تحقیقات مورد نیاز کشور تا آنجا که در محدوده وظیفه اش تعیین شده، اقدام لازم را انجام و به نوعی هماهنگی بین مراکز مطالعاتی در حوزه علمی و فناوری انجام دهد.

ولایتی ادامه داد: در هنگام انتصاب اینجانب به عنوان رییس مرکز تحقیقات استراتژیک قول تاسیس معاونت علمی و فناوری را به ملت عزیز داده بودم که این معاونت هم اکنون تاسیس شده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربیننده ها