velayati.ir

تعداد بازدید: ۲۲۶۸
پ
کد خبر: ۸۱
تاریخ انتشار: يکشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - 28 April 2013

دیدار کمیته وحدت فراکسیون رهروان ولایت با دکترولایتی

اعضای کمیته وحدت اصولگرایان که توسط فراکسیون رهروان مجلس تشکیل شده با علی‌اکبر ولایتی دیدار و گفت‌وگو کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر ولایتی، جواد جهانگیرزاده عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت ضمن تائید این خبر به فارس گفت که در این دیدار درباره مسائل جاری روز و مسائل سیاسی و فرهنگی بحث و گفت‌وگو شد.

اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس نیز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشريح جزئیات این دیدار گفت:  دکتر ولایتی در این نشست نقطه نظرات خود برای تصدي پست ریاست جمهوری در خصوص مسائل سیاست خارجی، سیاست داخلی، سلامت، تأمین اجتماعی و فرهنگ را بیان کرد.

عضو کمیته وحدت اصولگرایی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت همچنين اظهار داشت: نمایندگان حاضر در این نشست نیز سئوالات تخصصی خود را که در حوزه اشتغال، تولید، درآمدها و رشد اقتصادی بود، مطرح و جواب‌های خود را از اين كانديداي رياست جمهوري يازدهم دریافت کردند.

شجاعی کیاسری نیز در پاسخ به سئوال مهر مبنی بر اینکه آقای ولایتی چه نظری درباره وحدت اصولگرایان  در این دوره از انتخابات دارد و آیا حاضر است به نفع کسی که اصولگرایان احتمال دارد بر روی وی به وحدت برسند کنار برود گفت: بله، آقای ولایتی تاکید کردند که در این رابطه هر نظر که جامعتین داشته باشند وی تابع نظر جامعتین خواهد بود.

کمیته ۱۷ نفره‌ پيگيري ايجاد وحدت ميان اصولگرايان متشکل از کاظم جلالی، اسماعیل جلیلی، محمد سقایی، الله‌يار  ملکشاهی، فاطمه رهبر، حجت‌الاسلام مصباحی‌مقدم، عوض حیدرپور، نادر قاضی‌پور، بهروز نعمتی، جواد جهانگیرزاده، حسين نقوي‌حسيني، احمدرضا دستغیب، حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا، رمضان شجاعی کیاسری، منصور حقیقت‌پور، علاءالدين بروجردی و حجت‌الاسلام باقری‌بناب است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها