velayati.ir

تعداد بازدید: ۶۶۰۳
پ
کد خبر: ۷۷۴
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۲ - 08 January 2014
رییس کمیته حقوق بشر مجلس شورای اسلامی:

پیشنهاد دکتر ولایتی دارای مفهوم و تاکتیک بسیار خوبی است

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس گفت: تیم مذاکره کننده علاوه بر این که در قالب جمعی و هیئتی و شخصیت حقوقی 1+5 مذاکرات خود را به پیش می‌برد به صورت موازی با هدف بالا بردن توان اثرگذاری روابط دو جانبه ای را تنظیم کند.

به گزارش مجلس نیوز، هادی شوشتری، عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با اشاره به پیشنهاد دکتر ولایتی مبنی بر ضرورت مذاکره جداگانه با اعضای 5+1 در جریان مذاکرات هسته ای به صورت موازی با این مذاکرات گفت: فرمایش دکتر ولایتی مبتنی بر این مسئله است که تیم مذاکره کننده علاوه بر این که در قالب جمعی و هیئتی و شخصیت حقوقی 5+1 مذاکرات خود را به پیش می برد به صورت موازی با هدف بالا بردن توان اثرگذاری روابط دو جانبه ای را تنظیم کند.

نماینده مردم قوچان در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: این پیشنهاد دارای مفهوم و تاکتیک بسیار خوبی است و منعی برای تحقق آن وجود ندارد.

شوشتری تصریح کرد: در این تاکتیک علاوه بر این که مذاکراتی را در چهارچوب فرآیند مذاکرات هسته ای انجام می دهیم, به صورت موازی نیز با این مسئله مذاکرات دو جانبه ای را با روسیه و چین و انگلیس و فرانسه و آلمان داشته باشیم.

وی در خصوص مرگ ماجد الماجد نیز تصریح کرد: عربستان به صراحت دخالت خود را در عراق و سوریه علنی می کند و به نظر می رسد در خصوص ایران نیز تصور می کند با این دست از اقدامات می تواند تعرض اندامی در برابر ایران داشته باشد.

رییس کمیته حقوق بشر مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به نظر می رسد وزارت امور خارجه باید به صورت جدی در این خصوص پرونده این عملیات تروریستی را دنبال کند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربیننده ها