velayati.ir

تعداد بازدید: ۷۰۷۹
پ
کد خبر: ۷۴۴
تاریخ انتشار: سه‌شنبه ۰۳ دی ۱۳۹۲ - 24 December 2013
به پیشنهاد ولایتی و موافقت هاشمی رفسنجانی

سه معاون مرکز تحقیقات استراتژیک منصوب شدند

معاونان جدید روابط بین الملل، امور فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام به پیشنهاد علی اکبر ولایتی رییس این مرکز و موافقت آیت الله هاشمی رفسنجانی منصوب شدند.

به گزارش ایرنا، مهدی نوید ادهم، به عنوان معاون پژوهش های امور فرهنگی و اجتماعی، عباس ملکی، معاون پژوهش های روابط بین الملل و مجید قاسمی، به عنوان معاون پژوهش های اقتصادی مرکز تحقیقات استراتژیک منصوب شدند.

متن حکم این افراد به شرح زیر است:

جناب آقای عباس ملکی

نظر به توانمندی ها و تجارب مفید جناب عالی و با عنایت به اهمیت روزافزون فعالیت های مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام جناب عالی را به سمت معاونت پژوهش های روابط بین الملل این مرکز منصوب می نمایم.

از خداوند سبحان توفیقات و عمل به وظیفه را برای شما و همکاران عزیز این مرکز مسئلت می نمایم.

اکبر هاشمی رفسنجانی

***

جناب آقای دکتر نوید ادهم

نظر به توانمندی ها و تجارب مفید جناب عالی و با عنایت به اهمیت روزافزون فعالیت های مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام جناب عالی را به سمت معاونت پژوهش های امور فرهنگی و اجتماعی این مرکز منصوب می نمایم.

از خداوند سبحان توفیقات و عمل به وظیفه را برای شما و همکاران عزیز این مرکز مسئلت می نمایم.

اکبر هاشمی رفسنجانی

***

جناب آقای مجید قاسمی

نظر به توانمندی ها و تجارب مفید جناب عالی و با عنایت به اهمیت روزافزون فعالیت های مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام جناب عالی را به سمت معاونت پژوهش های اقتصادی این مرکز منصوب می نمایم.

از خداوند سبحان توفیقات و عمل به وظیفه را برای شما و همکاران عزیز این مرکز مسئلت می نمایم.

اکبر هاشمی رفسنجانی


نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
محمود احمدی از مشهد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
04 دی 1392 - 10:12
انتصاب جناب آقای نوید به سمت معاونت فرهنگی انتخاب بجا و شایسته ای است. امیدوارم ایشان در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری و سند چشم انداز اقدامات مهمی در جهت دهی به پژوهش های فرهنگی مرکز مطالعات استراتژیک به عمل آورند. زیرا تا به حال، با توجه به غلبۀ متخصصین امور خارجه در مرکز، عمدۀ فعالیت های مرکز در راستای سیاست خارجی بوده است و زمینۀ بکر و بازی برای فعالیت های فرهنگی در این مرکز مشاهده می شود.
سهیل صادقی از تهران
UNITED STATES
06 دی 1392 - 07:52
با کامنت محمود احمدی از مشهد موافقم با این تبصره که باید دید خروجی کار نهایتا چیه. چون اگه خروجی تغییری نکنه عزل و نصب ها بی حاصل می شه.
سالامیس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
07 دی 1392 - 08:38
به نظر من مرکز مطالعات مجمع تشخیص مثل خیلی از ادارات دیگه در ایران دچار یک رخوت و فشلی طولانی و مضر شده که امیدوارم آقای دکتر ولایتی با مدیریت خودشون و با کمک گرفتن از اندیشه های جوان و پرتوان، این مرکز رو از این وضعیت دربیارن تا بتونیم شاهد تأثیر مطالعات علمی بر تصمیم گیری های کلان در کشور باشیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربیننده ها