velayati.ir

تعداد بازدید: ۶۰۹۹
پ
کد خبر: ۷۳۲
تاریخ انتشار: پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۲ - 12 December 2013

همایش"برند ملی" در مرکز تحقیقات استراتژیک برگزار شد

همایش تخصصی برند ملی با حضور اساتید دانشگاه در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشیخص مصلحت نظام برگزار شد.

به گزارش تسنیم، اولین همایش مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در دوره علی‌اکبر ولایتی رئیس جدید این مرکز، عصر دیروز برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجمع، محمد سلطانی‌فر، دبیر اولین سمینار تخصصی برند ملی هدف از برگزاری اولین سمینار تخصصی برند ملی را رسیدن به یک ساختار هویتی با مولفه مشخص تعریف کرد و گفت: برای شکل‌گیری برند ملی الزاماتی وجود دارد و در این سمینار سعی می‌کنیم تا گام‌های رسیدن به ایجاد یک برند ملی را بررسی کنیم.

وی افزود: روانشناسی فردی، روانشناسی اجتماعی، نقش رسانه‌ها و همچنین حوزه روابط بین‌الملل در شکل‌گیری یک برند و همچنین سیر تاریخی آن تاثیرگذار است.

دبیر اولین سمینار تخصصی برند ملی اظهارداشت: در حال حاضر در کشورهای توسعه یافته برند ملی در خصوص برخی صنایع یا فعالیت‌ها وجود دارد، به عنوان مثال کشور سوئیس برند بانکداری سالم و ایمن در جهان است و یا کشور آلمان به عنوان برند یک کشور صنعتی شناخته شده است.

سلطانی‌فر گفت: چهره‌های شاخص هنری، ورزشی، سینمایی و نخبگان بعنوان میهمانان این سمینار دعوت شده‌اند.

در این همایش حجت الاسلام والسملمین علی یونسی(معاون رئیس جمهور)، سیدرضا صالحی امیری(مشاور رئیس جمهور)، صادق زیباکلام(استاد دانشگاه تهران)، عبدالله جاسبی(رئیس اسبق دانشگاه آزاد اسلامی)، ارسلان فتحی پور(رئیس کمسیون اقتصادی مجلس)، محمد سلطانی‌فر(استاد دانشگاه) و فرشته طائرپور(کارگردان و تهیه‌کننده سینما) سخنرانی می‌کنند.

سمینار تخصصی برند ملی روز سه‌شنبه 19 آذرماه از ساعت 13 الی 17 در مرکز همایش‌های مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
سمانه آرامون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
04 دی 1392 - 12:46
سلام. وقت بخیر.
کار پایان نامه من در ارتباط با برند ملی است. می خواستم اگه ممکنه اطلاعات بیشتری در این رابطه برام ارسال کنید. سپاس گذارم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربیننده ها