velayati.ir

تعداد بازدید: ۵۳۵۵
پ
کد خبر: ۷۱۸
تاریخ انتشار: سه‌شنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۲ - 26 November 2013
غلامرضا فروزش در مراسم معارفه ولایتی:

ولایتی بیش از 147 کتاب و 1700 نامه به مسئولان نظام نوشته است

معاون اجرایی و اطلاع‌رسانی مرکز تحقیقات استراتژیک گفت: امیدوارم در دوره جدید و با حضور ولایتی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام جهش لازم را انجام دهد.

به گزارش تسنیم، فروزش، معاون اجرایی و اطلاع‌رسانی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم معارفه علی‌اکبر ولایتی به عنوان رئیس جدید این مرکز، ضمن تشکر از مقام معظم رهبری و رئیس مجمع تشخیص مصلحت برای انتخاب ولایتی به عنوان رئیس مرکز تحقیقات، گفت: ولایتی بیش از 147 کتاب و 1700 نامه به مسئولان و مقام معظم رهبری در حوزه سیاست‌خارجی و داخلی ارائه کرده‌ است. همچنین به مدت 16 سال مدیریت یکی از مهمترین دستگاه‌های کشور را در زمان جنگ بر عهده داشت و از این رو ولایتی برای همه عزیزان چهره آشنایی است.

وی به فعالیت‌های مرکز تحقیقات استراتژیک اشاره کرد و اظهار داشت: مرکز تحقیقات در حوزه سیاست‌خارجی، جامعه‌شناختی، فرهنگی، فقه، توسعه پایدار و فناوری‌های نو گروه‌های تحقیقاتی را تشکیل داده است. از این رو همه شهرت مرکز تحقیقات به دلیل گفتمان‌سازی است که ایجاد کرده است.

معاون اجرایی و اطلاع‌رسانی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: امیدوارم در دوره جدید و با حضور ولایتی مرکز تحقیقات جهش لازم را انجام دهد.

"مرکز در جهت کمک به برنامه‌های بلندمدت و همکاری با کمیسیون‌های مجمع و دستگاه‌های تحقیقاتی ماموریت خود را انجام خواهد داد، ضمن اینکه پژوهشکده وابسته به مرکز، زمینه مناسبی برای فعالیت‌های تحقیقاتی است و نشریه راهبرد هم جای خود را در میان نشریات باز کرده است".

فروزش خطاب به کارکنان و پرسنل مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، اظهار داشت: آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی و ولایتی بر تکریم نیروها تاکید کرده‌اند. خواسته این عزیزان موجب دلگرمی ما شده و راه بزرگی را پیش رو داریم.

وی ادامه داد: بنده از سوی همه همکاران مرکز این قول را می‌دهم که شاهد کار گروهی عمیق و علمی خواهید بود. کاری که برگرفته از بالاترین استاندارد علمی است. انشاءالله از این به بعد دیگر منتظر روز چهارشنبه نخواهیم بود که به تعطیلات آخر هفته برویم. لحظه‌شماری خواهیم کرد تا شنبه فرا برسد تا بتوانیم وظایف خود را به خوبی انجام دهیم.

معاون اجرایی و اطلاع‌رسانی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان سخنانش از زحمات دکتر حسن روحانی رئیس سابق این مرکز تقدیر و تشکر کرد و برای دولت یازدهم در جهت تحقق برنامه‌هایش آرزوی موفقیت کرد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: