velayati.ir

تعداد بازدید: ۵۳۴۱
پ
کد خبر: ۷۰۵
تاریخ انتشار: يکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - 17 November 2013
در پیام تبریک رئیس کل سازمان نظام پزشکی به ولایتی اعلام شد

آمادگی نظام پزشکی برای همکاری با مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع

در پی انتصاب علی اکبر ولایتی به ریاست مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، رئیس کل سازمان نظام پزشکی طی پیامی این انتصاب را به وی تبریک گفت و آمادگی نظام پزشکی برای همکاری با مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پی انتصاب علی اکبر ولایتی به ریاست مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، علیرضا زالی رئیس کل سازمان نظام پزشکی طی پیامی این انتصاب را به وی تبریک گفت. متن این پیام به شرح ذیل است.

جناب آقای دکتر علی اکبر ولایتی

رئیس محترم مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام

حسن انتصاب جنابعالی به عنوان ریاست مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام را تبریک و تهنیت گفته، امیدوارم در پرتو عنایات الهی و توجهات حضرت ولی عصر (عج) در انجام این مسؤولیت سترگ نیز چون سال‌های گذشته موفق و مؤید باشید.

بی‌گمان حضور ارزشمند جنابعالی با سال‌ها سابقه درخشان در رأس دستگاه سیاست خارجی کشور و همچنین تجارب گرانسنگ در حوزه‌های مختلف مدیریتی منشأ رشد و بالندگی در آن مجموعه خواهد بود.

سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران با تمام ظرفیت‌های کارشناسی خود، تعمیق روابط فی‌مابین با آن مرکز در جهت اعتلای اهداف متعالی نظام سلامت کشور را اعلام می‌دارد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربیننده ها