velayati.ir

تعداد بازدید: ۱۳۰۹۱
پ
کد خبر: ۶۹۵
تاریخ انتشار: شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - 02 November 2013

بازدید دوساعته ولایتی از دهکده توریستی گنج‌نامه همدان

مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور بین الملل به دعوت مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان از دهکده تفریحی توریستی گنج‌نامه بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ظهر جمعه و در یک هوای مطبوع پاییزی، رئیس عالی همایش بزرگداشت هزاره تالیف کتاب قانون بوعلی سینا به دعوت علیرضا ایزدی مدیرکل میراث‌ فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان از مجموعه تاریخی گنج‌نامه همدان بازدید کرد.

در این بازید، علی‌اکبر ولایتی و هیئت همراه از کتیبه‌های تاریخی گنجنامه‌ و همچنین آبشار مصفای این محوطه دیدن کردند که در این جریان علیرضا ایزدی در مورد تاریچخه کتیبه‌ها و ترجمه آنان توضیحات مبسوطی را ارائه کرد.

سپس ولایتی با حضور در دهکده توریستی تفریحی گنجنامه همدان از روند اجرایی طرح‌های به بهره‌برداری رسیده این مجموعه بازدید کرد.

بازدید از مرکز خرید، امکانات ورزشی، سورتمه ریلی و در نهایت استفاده از تله‌کابین مجموعه گنج‌نامه از دیگر برنامه‌های سفر نیم‌روزه رئیس عالی همایش بزرگداشت هزاره تالیف کتاب قانون بوعلی سینا به دهکده توریستی تفریحی گنج‌نامه همدان بود.




در پایان این بازدید ولایتی دفتر یادبود مجموعه توریستی گنج‌نامه را امضا کرد.

گفتنی است همایش هزاره تألیف قانون با حضور میهمانان، اساتید، دانشمندان و تنی چند از مسئولان استان همدان دیروز پنج‌شنبه در همدان برگزار شد که تجلیل از مترجم کتاب قانون و ارائه چند سخنرانی در مورد شخصیت بوعلی‌سینا و آثار این دانشمند فرهیخته کشور به پایان رسید.

علی‌اکبر ولایتی رئیس عالی همایش هزاره تألیف قانون بود که به همین منظور در پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین حضور یافته بود.

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربیننده ها