velayati.ir

تعداد بازدید: ۶۰۰۵
پ
کد خبر: ۶۹۲
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۲ - 30 October 2013

برگزاری مجمع عمومی انجمن اسلامی پزشکان با حضور ولایتی

مجمع عمومی و انتخابات شورای مرکزی انجمن اسلامی پزشکان ایران پنجشنبه 9 آبان ماه با حضور دکتر علی اکبر ولایتی و مسئولان کشوری در محل انستیتو پاستور ایران برگزار می شود.
دکتر عباس مسجدی سخنگوی انجمن اسلامی پزشکان ایران در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر افزود: انجمن اسلامی پزشکان ایران یک تشکل صنفی، سیاسی و فرهنگی است که با سابقه قبل از انقلاب اسلامی با حضور اساتید همچون مرحوم دکتر وحید و دکتر شیبانی فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی افزود: مجمع عمومی سالانه این تشکل 9 آبان ماه تشکیل می شود که همزمان با آن انتخابات شورای مرکزی انجمن اسلامی پزشکان ایران نیز برگزار می شود و 25 عضو شورای مرکزی انتخاب می شوند.
مسجدی یادآور شد: جلسه مجمع عمومی از ساعت 9 صبح در محل خیابان جمهوری اسلامی، خیابان 12 فروردین ، انستیتو پاستور ایران ، سالن اجتماعات برگزار می شود. همچنین افرادی که عضو نیستند نیز می توانند در زمان مجمع به عضویت این تشکل دربیایند.
وی تاکید کرد: اعضای انجمن در صورت تمایل به شرکت در انتخابات به عنوان کاندیدای شورای مرکزی می توانند با مراجعه به دفتر انجمن واقع در خیابان وصال شیرازی، کوچه بهنام، پلاک 5 و یا پایگاه اطلاع رسانی انجمن به نشانی http://www.isom.ir  نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
سخنگوی انجمن اسلامی پزشکان ایران اظهار داشت: 25 عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی پزشکان ایران شامل 16 پزشک، 3 دندانپزشک، 3 داروساز، یک نفر لیسانس پروانه دار، یک نفر علوم آزمایشگاهی و یک نفر علوم پایه هستند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها