velayati.ir

تعداد بازدید: ۴۹۳۷
پ
کد خبر: ۶۹
تاریخ انتشار: شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - 27 April 2013

عیادت دکتر ولایتی از آیت الله طبرسی

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی با حضور در یکی از بیمارستان های تهران از آیت الله طبرسی نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران عیادت کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر ولایتی، رییس بیمارستان مسیح دانشوری با حضور در بخش بیماران قلبی بیمارستان کسری با عیادت از آیت الله طبرسی در جریان روند درمان این عضو مجلس خبرنگان رهبری نیز قرار گرفت و ضمن گفتگو با تیم معالج این عضو مجلس خبرگان رهبری، با بیان توصیه هایی پزشکی، آرزوی سلامتی و بهبودی برای وی کرد.

آیت الله طبرسی با ابراز خشنودی از عیادت مشاور مقام معظم رهبری گفت: تا کنون سابقه بیماری خاصی نداشته ام اما هفته گذشته به ناگاه احساس ناراحتی کرده و در بیمارستان کسری بستری شدم که پس از انجام عمل قلب در حال حاضر رو به بهبودی هستم.



وی با استقبال از حضور دکتر ولایتی در عرصه انتخاباتی تاکید کرد: از زمانی که شنیده ام برای حل مشکلات مملکت پیش قدم شده اید بسیارخوشحال شدم زیرا در حال حاضر کشور نیاز به افراد با تجربه دارد. متاسفانه در چند سال اخیر کشور دارای مشکلات زیادی بوده و مردم نیز در سختی هستند. امروز وضعیت اقتصاد مناسب نیست.



نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران ادامه داد: متاسفانه وضعیت اقتصاد کشور در گذشته بهتر از حال بوده است به طوری وضعیت اقتصادمان از کشورهای همسایه نیز ضعیف تر است.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۴
دانشجو
Japan
08 ارديبهشت 1392 - 10:55
شما رو به خدا حقيقت و به جوونا بگيد نزاريد با دروغ از دين دور بشن هر چي كه هستيد رو بگيد. مورد تاييد خداوند قرار بگيريد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربیننده ها