velayati.ir

تعداد بازدید: ۴۹۳۹
پ
کد خبر: ۶۴۸
تاریخ انتشار: پنجشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۲ - 19 September 2013
دكتر ولايتي در ديدار با دبيركل حركت وفاق اسلامي عراق مطرح کرد:

همبستگي قومي و مذهبي، رمز خنثي كردن توطئه هاست

حجت الاسلام شيخ جمال الوكيل، دبيركل حركت وفاق اسلامي عراق روز پنجشنبه 28 شهریور با دكتر علي اكبر ولايتي مشاور مقام معظم رهبري و دبيركل مجمع جهاني بيداري اسلامي ديدار و گزارشي در خصوص آخرين وضيعت عراق و مناسبات احزاب و گروههاي مختلف قومي و مذهبي در اين كشور ارائه کرد.

وي در اين ديدار با تقدير از نقش سازنده حمهوري اسلامي ايران در جهت تثبيت روند حاكميت و امنيت ملي در عراق گفت: همه گروهها و شخصيت هاي عراقي بايد براي حل مشكلات و موانع فراروي اين كشور، اختلافات را كنار گذاشته و با گفتگوي سازنده، زمينه اتحاد بيشتر و رفع اين مشكلات را فراهم آورند.

دكتر ولايتي نيز در اين ديدار امنيت عراق را براي آينده منطقه بسيار مهم ارزيابي نمود و با تشريح توطئههاي دشمنان منطقه اي و بين المللي بر عليه حاكميت ملي و سرزميني عراق، ابراز اميدواري كرد كه در سايه وحدت كليه احزاب و گروهها، اين توطئه ها خنثي شود.

دكتر ولايتي همچنين بر ضرورت همكاري و همبستگي همه گروهها و طوايف مذهبي و قومي، در جهت حل مشكلات مردم عراق تأكيد کرد.

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
امیر رضاقلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
30 شهريور 1392 - 21:50
بسمه تعالی،ما بسیار خوشحالیم که با این بی اخلاقی هایی که سیاسیون نسبت به دکترولایتی رواداشته اند،ایشان بازهم مصمم به خدمت به مردم و ارائه تجربیاتشان هستند. یار امام و یاور رهبری، موفق و پیروز و سربلند همچون گذشته باش. دوستت دارم الگوی من. والسلام
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: