velayati.ir

تعداد بازدید: ۳۲۲۳
پ
کد خبر: ۶۴
تاریخ انتشار: شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - 27 April 2013

تقدیر سازمان اسکان بشر ملل متحد از دکتر ولایتی

لوح تقدیر سازمان اسکان بشر ملل متحد در مراسمی به دکتر علی اکبر ولایتی اهدا شد. دکتر ولایتی در این مراسم با یادآوری اینکه معیارها و حقوق سکونت از دیدگاه اسلام، بسیار دقیق و عمیق در متون و منابع اسلامی موجود است، درصد استخراج، برنامه ریزی و پیاده سازی این موازین را غیرقابل قبول عنوان کرد و افزود: مجمع جهانی شهر اسلامی در تلاش است ارزش ها و قابلیت های دین اسلام در این عرصه را نیز در مقیاس ها و عرصه های جهانی عرضه کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر ولایتی، نماینده سازمان اسکان بشر سازمان ملل متحد در دیدار با مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل، لوح تقدیر این نهاد را به پاس تلاش برای تبیین و پیاده سازی اصول "سکونت و شهروندی اسلام در جهان" به دکتر ولایتی اهدا کرد.

رییس مرکز منطقه ای خاورمیانه سازمان اسکان بشر ملل متحد در این دیدار با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای برگزاری مجمع جهانی شهر اسلامی در شهریورماه سال جاری، مشارکت سازمان ملل متحد و سازمان همکاری اسلامی (سازمان كنفرانس اسلامی سابق) در این مجمع را مهم و قابل توجه ارزیابی کرد.

دکتر ولایتی نیز در این دیدار با یادآوری اینکه معیارها و حقوق سکونت از دیدگاه اسلام، بسیار دقیق و عمیق در متون و منابع اسلامی موجود است، درصد استخراج، برنامه ریزی و پیاده سازی این موازین را غیرقابل قبول عنوان کرد و افزود: مجمع جهانی شهر اسلامی در تلاش است ارزش ها و قابلیت های دین اسلام در این عرصه را نیز در مقیاس ها و عرصه های جهانی عرضه کند.



در این لوح تقدیر چنین آمده است:

دکتر علی اکبر ولایتی عزیز

مایلم تا مراتب تشکر و قدرانی قلبی خود را به دلیل فعالیتهایتان به عنوان ریاست هیئت امنای مجمع جهانی شهرهای اسلامی ابراز کنم. درواقع این رویداد مهم بین المللی شامل بهترین تلاشها برای غنی سازی محیط روشنفکری در حوزه توسعه پایدار بر پایه اعتقادات مذهبی و الهی می باشد. این رویداد همچنین نقش مهمی را در بومی کردن محتوی و معیارهای توسعه پایدار ایفا می کند.

آرزو می کنم که در تحقق اهداف انجمن جهانی شهرهای اسلامی موفق باشید.

ارادتمند

وندیا سیفورف- برنامه اسکان بشر سازمان ملل متحد
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
07 ارديبهشت 1392 - 18:40
هنوز رئیس جمهور نشده تقدیر ها شروع شده. اما بعضی ها را باید در جزایر ناکجا آباد ببینیم. دکتر موفق باشی.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها