velayati.ir

تعداد بازدید: ۳۴۱۲
پ
کد خبر: ۶۱۱
تاریخ انتشار: جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - 02 August 2013
دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی:

مقاومت فلسطین و بیداری اسلامی در خاورمیانه تنها راه نجات بخش امت اسلام است

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه ای مقاومت فلسطین و بیداری اسلامی در خاورمیانه را تنها راه نجات بخش امت اسلام دانست.

دکتر علی اکبرولایتی در این بیانیه یادآورشده است: با گذشت ۳۴ سال ازنامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روزجهانی قدس از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی‌،آرمان آزادی قدس شریف وحمایت ازملت فلسطین، در سایه انقلاب اسلامی وولایت فقیه،به یک خواست و مطالبه بین‌المللی تبدیل گردیده است وتلاش جبهه متحداستکبار برای جلوگیری ازجهانی شدن این آرمان وتحمیل سازش ونرمش برابر خواسته‌های رژیم جعلی صهیونیستی راباناکامی مواجه ساخته است.

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی با اشاره به اینکه پیام روشن مقاومت فلسطین و بیداری اسلامی در خاورمیانه این است که وحدت وهمدلی مردم و رهبران فلسطین ومقاومت و پایداری آنان در برابراشغاگران، تنها راه نجات بخش امت بوده تاکید کرده است: بر جهان اسلام و همه ملت‌های آزادی خواه واجب است تا از مقاومت فلسطین که در سنگر اولِ دفاع ازجهان اسلام علیه تروریسم ونژادپرستی رژیم اشغالگرقدس مشغول نبردی نابرابراست، بیش ازپیش حراست وحمایت نمایند.
در این بیانیه آمده است: بزرگداشت روزجهانی قدس درشرایطی صورت میگیردکه اراده پولادین و عزم استواری که از متن حماسه مقاومت و پیروزی‌های معجزه‌آسای حزب الله لبنان وحماس جنبش جهاد فلسطین درجنگ‌های ۳۳ روزه و ۲۲ روزه و 8 روزه سربرآورده است بیش ازهردوره تاریخی دیگری احساس غرور وافتخار و دست‌یابی به ظرفیت سرشار و سرنوشت‌ ساز برای تحمیل شکست قطعی به جبهه استکبار وصهیونیسم رابرای امت اسلامی رقم زده است.

علی اکبر ولایتی در این بیانیه با اشاره به دور جدید مذاکرات سازش تصریح کرده است: بالطبع پیروزیهای مقاومت اسلامی در یکدهه گذشته درکنارموج خروشان بیداری اسلامی و برچیده شدن حاکمیت‌های فاسد و دست نشانده غربگرا سبب گردیده تا بار دیگر دولت آمریکا بعنوان حامی و پشتیبان اصلی رژیم صهیونیستی،اکنون درپوشش میانجی وارد معرکه جدیدی در رویارویی با این ملت مظلوم گردیده و از آغازگفت‌وگوهای سازش خبردهد؛ گفت‌وگوهایی که نمایشی از پیش طراحی شده است که هرگز نمی‌تواندمنافع وخواسته‌های مشروع مردم مظلوم فلسطین راتضمین نماید.

در این بیانیه افزوده شده است: حضوریکپارچه امت اسلامی،بصیر، آگاه و سایر ملت‌ها ی آزاده و حق طلب در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان خواهد داد که رژیم جعلی و ساختگی اسراییل به سرعت به پایان خود نزدیک می‌شود و با رنگ باختن رؤیای خاورمیانه بزرگ "اسرائیل ازنیل تا فرات" دشمنان اسلام در آینده ‌ای نه چندان دور بایستی شاهد "احیای فلسطین از بحرتا نهر" گردد.
مجمع جهانی بیداری اسلامی ضمن فراخوان عمومی از آحاد امت اسلامی با شرکت در روز جهانی قدس ضمن محکومیت اقدمات جنایتکارانه صهیونیزم بین الملل و خط سازش بر حمایت روزافزون از ملت مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت اسلامی تاکید می نماید و از همه خداجویان و آزدایخواهان سراسر جهان دعوت می نماید تا با حضور میلیونی خود برتقویت و حمایت هر چه بیشتر ملت مظلوم فلسطین تاکید ورزند.

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
amir
Iran, Islamic Republic of
15 مرداد 1392 - 20:59
in the name of god. thanks for your idea profesor velayati. you are the best diplomat in irans history. good luck my father
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها