velayati.ir

تعداد بازدید: ۱۵۳۴۴
پ
کد خبر: ۵۸۸
تاریخ انتشار: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ - 15 June 2013

قدرداني دکتر ولايتي از حضور حماسي مردم

دکتر ولایتی با صدور پیامی، از حضور حماسی مردم در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری تقدیر کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر ولایتی، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحيم

انا فتحنا لك فتحا مبينا
مردم شريف ايران
انقلاب اسلامي ايران به رهبري احياگر بزرگ اسلامي حضرت امام خميني (ره) حاصل چند دهه مبارزات شما ملت قهرمان است كه همواره با حضور  حماسي خود به دفاع از دستاوردهاي آن و تماميت ارضي كشور  واستواري حاكميت پرداخته ايد .

اينك بار ديگر در پاسخ به نداي رهبر فرزانه انقلاب حضرت آيت الله العظمي خامنه اي ، فتح الفتوح آفريديد و با خلق حماسه سياسي، انسجام ملي را به نمايش گذاشتيد و همه توطئه هاي دشمنان را ناكام ساختيد . پيروز واقعي اين ميدان شماييد كه پشتوانه اصلي انقلاب اسلامي  ، حاكميت و دولت به شمار مي رويد .

همانطور كه استحضار داريد اينجانب با هدف زمينه سازي  براي تحقق منويات مقام معظم رهبري در حضور حداكثري ملت ،فراهم كردن فرصت انتخاب و نهادينه كردن اخلاق در سياست ، ظرفيت ها و سوابق خود را در جهت كاهش معضلات موجود در سطح داخلي و بين المللي به محضرتان ارائه كرد تا به فرصت سازي در جهت تحقق آرمان دهه چهارم انقلاب اسلامي (عدالت و پيشرفت ) ياري رساند . اگر چه بار اين مسئوليت بزرگ از دوشم برداشته شد اما خوشوقتم كه بضاعت خود را به پيشگاه ملت ، عرضه و تكليف خود را ادا كردم .

 وظيفه خود مي دانم از همه هموطناني كه برنامه ها و سوابق مرا ترجيح دادند و با رأي خود مرا مشمول محبت خويش كردند صميمانه قدرداني كنم . همچنين از روحانيت معزز  كه استوانه دين است ، بويژه اعضاي محترم جامعه مدرسين حوزه علميه قم ، جامعيت روحانيت مبارز استانهاي مختلف و علماي بلاد سپاسگزارم كه مرا به عنوان نامزد برگزيده خود اعلام كردند .

از حزب مؤئلفه اسلامي و جبهه پيروان خط امام و رهبري كه مشتمل بر احزاب اصلي و ريشه دار اصولگرا است نيز سپاسگزارم كه از بنده حمايت و پشتيباني كردند .

همچنين لازم است از نامزدهاي مطرحي كه نام نويسي نكردند و متواضعانه به هم افزايي برنامه ها و اقدامات اينجانب  اهتمام ورزيدند ، همكارانم در  دانشگاه ها و جامعه پزشكي  كشور، صنوف مختلف ، فرهنگيان ،‌ هيات هاي مذهبي ، نمايندگان محترم مجلس  و شخصيت هاي گرانقدر سياسي ،‌اجتماعي و فرهنگي نيز كه مرا رهين الطاف خود ساختند  كمال تشكر را به عمل آورم .

از  رسانه ها بويژه رسانه ملي نيز سپاسگزارم كه با حضور مسئولانه خود ضمن زمينه سازي خلق اين حماسه ، بديل بهتري  براي نامزدهايي به شمار مي آمدند كه فاقد پشتوانه سنگين مالي بوده اند ؛‌ هرچند امثال بنده «‌تبليغات سالاري» را مغاير فلسفه انقلاب اسلامي و سيره امام و رهبري مي شماريم و با توجه به مضيقه معيشتي مردم آن را مجاز نمي دانيم .

براي ساير عزيزان رقيب و رفيق كه همگي از چهره هاي خدوم نظام اند تداوم توفيقات را مسألت دارم و چنانچه گفتار و رفتاري خارج از انصاف و ادب مرتكب شده ام از ايشان و هوادارانشان طلب حلاليت دارم . اميد به رحمت خداوندگار داريم تا در يوم الحساب ، نمره مردودي نگيريم و سرافكنده موالي خود و شهيدان والا مقام نباشيم .

علي اكبر ولايتي
برچسب ها : پیام ، تقدیر ، ولایتی ، حضور ، حماسی ، مردم ،
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۵
در انتظار بررسی: ۱
بی نشان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
25 خرداد 1392 - 12:00
من همدانشجوی دکترای در یکی از شاخه های علوم پزشکی هستم و واقعا دلم میخواست شما ریئس جمهور ما باشید هر چند که من همچنان شما را ریئس جمهور خود می دانم امیدوارم اخلاق ومرام انتخاباتی شما سرلوحه کار دیگران قرار بگیرد
مهرداد
GERMANY
25 خرداد 1392 - 12:06
خسته نباشین کاش مردم براساس منطق و نه احساسات رای می دادند
دوست دارم وارد سیاست بشم و شما استاد باشین
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
25 خرداد 1392 - 12:07
آفرین آفرین آفرین بر محبوب دلها
این پیام جداً نشان دهنده ی اخلاص و صفای باطن دکتر ولایتی است
ان شاءالله خداوند ایشان را کماکان سرباز با وفای حضرت ولی عصر عج و رهبری معظم قرار دهد و در تمام عرصه ها موفق و مؤید باشند
والسلام علیه و علی عباد الله الصالحین
طرفدار شما و نظام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
25 خرداد 1392 - 12:09
خیلی دلم می خواست رای بیارین ولی نتیجه مهم نیست از نظر ما هنوزم که هنوزه کاندیدای اصلح فقط و فقط شمایید و این نتیجه چیزی از ارزش های شما و زحماتی که برای این انقلاب و مردم کشیدین کم نمی کند. اجرتان با خدا و به امید پیروزی و موفقیت های شما در سایر صحنه های انقلاب و نظام اسلامی.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
25 خرداد 1392 - 12:09
آفرین آفرین آفرین بر محبوب دلها
این پیام جداً نشان دهنده ی اخلاص و صفای باطن دکتر ولایتی است
ان شاءالله خداوند ایشان را کماکان سرباز با وفای حضرت ولی عصر عج و رهبری معظم قرار دهد و در تمام عرصه ها موفق و مؤید باشند
والسلام علیه و علی عباد الله الصالحین
ناشناس
UNITED STATES
25 خرداد 1392 - 12:50
راه شما ادامه خواهد داشت...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
25 خرداد 1392 - 13:02
باسلام چه در بیایید و چه در نیایید دوست داریم مرد بودی تا آخرش موندی
سروش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
25 خرداد 1392 - 13:18
همیشه پیروز و الگوی ما هستید در هر سمت و کسوتی.دکتر دوست داریم
صدیقه از زنجان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
25 خرداد 1392 - 13:18
سلام آقای دکتر.ما هم از شما صمیمانه تشکر و قدرانی می کنیم که تا آخر ایستادید و جوانمردانه رقابت کردید.ما هم به تکلیف خود عمل کرده و به شما که کاندیدای اصلح این دوره از انتخابات بودید عاشقانه و با کمال افتخار رأی دادیم.امیدوارم در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج)موفق و موید و پیروز باشید.
توفیق پوردلفی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
25 خرداد 1392 - 13:34
بسم الله الرحمن الرحیم با تشکر فراوان از آقای دکتر ولایتی به منظور کاندیداتوری در انتخابات برای رفع مشکلات ونواقص موجود در کشور ،وباتوجه به سابقه ایشان در وزارت خارجه ،مطماً میتوانستند در مسایل خارجه کارهای خوبی انجام شود ، ولی یک گله از هم حزبیها ایشان نیز دارم که با وجود تشکیل اىُتلاف حاضر به کناره گیری و باقی ماندن تنها یک نماینده از حزب اصول گرا به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری نشدند که خود همین بزرگترین ضربه را زد وبا وجود اینکه دکتر ولایتی برنامه های خوبی برای اداره کشور داشت موفق به کسب حداکثر آرا نشد،امیدوارم که این اتفاق نه به منظور قدرت طلبی اقایان وسهواً رخ داده باشد.
باران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
25 خرداد 1392 - 13:36
جناب آقای دکتر ولایتی
سپاس از شما که این طور صادقانه و خالصانه در این راه قدم نهادید و چه زیبا و به حق، مورد تأیید و حمایت علما، بزرگان، متخصصین و فرهیختگان قرار گرفتید. خیلی خوشحالم که می بینم افرادی چون شما در کشورم زندگی می کنند و حامی و پشتیبان مردم هستند.
قطعا پیروز واقعی این میدان شمایید که در تمامی مراحل بدون توجه به بداخلاقی های صورت گرفته از طرف افراد کوته فکر و دنیادوست، صادقانه و اندیشمندانه با ارایه برنامه های ارزشمند خود، فرصت انتخاب فرد اصلح واقعی را برای ما فراهم آوردید.
در این مدت، اخلاق مداری را خوب از شما آموختیم.
ایران گوهر گرانقدری است که خیلی ها قدرش را ندانسته اند، و انشاالله با پیروی از حضرتعالی بتوانیم هر یک به اندازه سهم خود در حفظ این گرانقدر بکوشیم.
باز هم از شما سپاسگزاریم و به شما خسته نباشید می گوییم.
انشاالله همیشه در پناه لطف حق، سلامت و سعادتمند باشید.
حامد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
25 خرداد 1392 - 13:51
خدا نگه دارت باشد دکتر ولایتی
شما و دکتر روحانی در خط اعتدال هستید و ما پشت شما خواهیم بود امیدوارم انقلاب در پناه خدا از گزند نا اهلان و افراطیون دور باشد
امین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
25 خرداد 1392 - 13:51
زنده باشید،در راه خدمت به اسلام.
برای شما آرزوی موفقیت روز افزون داریم دکتر.
ما پیروزی خود در انتخابات را با شما شریکیم.
هموطن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
25 خرداد 1392 - 13:57
سلام آقای دکتر ولایتی

لبخند بزن. لبخند بزن که شما پیروز مسابقه ی اخلاق بودید.

لبخند بزن چون همه مردم از اصولگراها و اصلاح طلب ها مواضع شما در مناظره سوم رو ستودند. ولی فقط به خاطر وابستگی حزبی و علاقه به کاندیدای مورد نظرشون به شما رأی ندادن.

لبخند بزن که حاضر نشدی برای جمع آوری رأی وعده های دروغین به مردم بدی.

لبخند بزن که حاضر نشدی برای جمع آوری رأی از این جناح و اون جناح از مواضع اصولی و به حق و راستگویی فاصله بگیری.

لبخند بزن که شما پیروز سربلند انتخابات بودی.
mina
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
25 خرداد 1392 - 14:07
سلام
سلام و درود برشما دکتر ولایتی عزیز .. مایه فخر ملت و انقلابید ..
همیشه دعا گویتان هستم ...
ناهید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
25 خرداد 1392 - 14:12
آقای دکتر برای شما از درگاه خداوند عزت بیش از پیش خواستارم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
25 خرداد 1392 - 14:33
انشاالله در تمام مراحل زندگیتان و در هر مقامی که قرار می گیرید موفق و موید باشید
سلام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
25 خرداد 1392 - 14:53
سلام
آفرین به کسیکه که در عرصه ی اخلاق پیروز شد.
باتشکر
reza
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
25 خرداد 1392 - 14:59
دکتر جان سلام ،من هم مثل شما احساس میکنم که با رای دادن به شما تکلیف خود را انجام داده ام واز این بابت بسیار خوشحالم وامیدوارم در هر کجا که هستید موفق باشید .درضمن بابت این بیانیه بسیار زیبا ومتین وباوقار از شما متشکرم والبته از شما هم همین انتظار می رفت . باتشکر
reza
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
25 خرداد 1392 - 15:03
واقعا درود بر دکتر ولایتی، و تاسف به حال افرادی که برای رسیدن به منافع خود به این مرد بزرگ انواع تهمت ها و توهین ها را وارد کردند انشاءالله که در محضر خداوند بتوانند پاسخگوی همه توهین های وارده به دکتر باشند که مطمئنا نیستند.
زینب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
25 خرداد 1392 - 15:06
رای ما بیشتر بود!من شاکی ام!ما همه به شما رای دادیم!!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
25 خرداد 1392 - 15:15
با سلام
جناب آقای دکتر ولایتی ما نیز صمیمانه از شما سپاسگزاریم که با حضور خود سبب شدید تا در روز انتخابات به کسی که عمیقا به لیاقت وصلاحیتش اعتقاد داریم رای دهیم و مطمئن هستم که اگر شما به پیروزی می رسیدید پایه گذار دولتی بودید که مورد نظر رهبر کبیر انقلاب (ره) و رهبر عظیم الشان انقلاب آیت الله خامنه ای است و همچنین مطمئن هستم شما برای ادای تکلیف وارد این انتخابات شده اید .
برای شما که یکی از خادمین واقعی انقلاب و یار صدیق رهبر هستید از درگاه خداوند سلامتی و توفیق هر چه بیشتر شما را مسئلت دارم.
دانشجو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
25 خرداد 1392 - 15:50
درود بر پیروز عرصه اخلاق و دانشمند بزرگوار
هر چند کاندیدای دیگری را انتخاب کردم و امید آن دارم که شرمنده شما نباشم اما عمیقا و قلبا شما را دوست می دارم و امیدوارم همچنان به عنوان پشتوانه معنوی و علمی برای جامعه ما باشید.
محمد مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
25 خرداد 1392 - 15:57
دکتر جان دوستت دارریم
خواست خدا نبود که انتخاب شوی
اما تو گزینه اصلح بودی
هر جا که هستی خداوند یار و نگهدارت باشد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
25 خرداد 1392 - 16:05
آقای دکتر بنده بسیار به شما علاقه دارم بخاطر شخصیت والایی که شما دراید بخاطر متانت ، عقلانیت ، سابقه درخشان ، و از همه مهمتر اخلاق شما!!! شما چیزی به نمایش گذاشتید در این انتخابات که دیگران از نمایش ان عاجز بودن شما! شما اخلاق همراه با مقاومت و ندبیر را به ما یاد دادید ! یاد دادید که میشود هم سیاس و دیپلمات بود هم با اخلاق هم دانا و فهیم بود هم متواضع و باتقوا! برای ما فقط شما ولایتی هستید اگر شما نبودید من نمیدونستم به چه کسی باید رای بدهم!! ولایتی فقط یکی است! یکی!
جواد انصاری
SINGAPORE
25 خرداد 1392 - 16:19
حتی از زبان آنهائی که به دیگر نامزدها رأی دادند همواره نام ولایتی با احترام، متانت، عقلانیت و دانش و معرفت برده می شود. دکتر ولایتی بدون شک سرمایه ارزشمندی برای انقلاب و سیاست خارجی است که امید است رئیس جمهور منتخب مردم که او نیز شایسته این اعتماد و حمایت است در بهره مندی از دانش و تجربه دکتر ولایتی دریغ نورزد.
علی اکبری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
25 خرداد 1392 - 16:23
سلام
آقای دکتر من و خانواده ام به شما رای دادیم و از این بابت خیلی خوشحالیم، ممنونیم بابت حضورتون در صحنه انتخابات و زحماتی که متحمل شدید. به امید این که از وجود گوهری چون شما در دولت آینده استفاده بشه. سایه تون بر سر ملت مستدام باد. خیلی خیلی دوستتان داریم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
25 خرداد 1392 - 16:53
آقای دکتر ما به شما رای دادیم و از رای خود خشنودیم حقیقت این است که نظرسنجی ها و اختلاف اصول گرایان از رای شما کاست وگرنه همگان به شایستگی شما اذعان داشتند.حق نگهدارتان
امیررضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
25 خرداد 1392 - 17:02
دکتر ما همیشه با شما هستیم
همه و همه
متاسفانه رای لازم نیوردید اما انشالله بتونید در کنار اقای روحانی به احیا ایران کمک کنید
دكتر مهسا سماكچى
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
25 خرداد 1392 - 17:04
جناب آقاى دكتر ولايتى با عرض سلام و خسته نباشيد خدمت شما،نتايج اعلام شده باعث ناراحتى من و خانواده و همه ى دوستداران شما گشته و فقط اميدواريم در سايه ى امام زمان هميشه سلامت باشيد و با حضورتان در عرصه هاى سياسى بيش از پيش باعث دلگرمى ما گرديد.
دوستدار دکتر ولایتی بزرگ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
25 خرداد 1392 - 17:15
به نظر من دکتر ولایتی پیروز انتخابات بودن و از اینکه به ایشون رای دادم افتخار میکنم و براشون ارزوی سلامتی میکنم ولایتی قهرمان پیرو خط امام
دوستدار دکتر ولایتی بزرگ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
25 خرداد 1392 - 17:23
در گرانبهای کشور ولایتی دوست داریم
هادی
SWITZERLAND
25 خرداد 1392 - 17:48
شاکر ایزد منان هستم که توفیق تشخیص صحیح عنایت فرمود
شیرین ترین شکست سیاسی دنیا را تجربه کردیم در کنار تو
حقیقتا می توان با تو دل به دریا زد
مرحبا بر دل دریایی ات که با اقتدار آمدی با احترام ماندی و افخار این صحنه دشوار را به دوستان سپردی
آری بازهم در پناه پرچم یاحسین علیه السلام خدمت ارباب بی کفنمان را خواهیم کرد با امید به ایامی بهتر
خداوند به همه مسئولین توفیق خدمت دهاد.
یا علی مدد
مصطفی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
25 خرداد 1392 - 18:12
سلام
اقای ولایتی من در حال حاضر بسیار بسیار خوشحال از اینکه کاندیدای مورد نظذرم رای اورد و امیدوارم تا اخر همین بماند
اما از شما چند باری طی ارسال پیام تشکر کردم و باز هم میکنم من همیشه فکر میکردم پشت پرده سیاستهای خارجی نادرست دولت نهم و دهم شما هستید تصمیم گیرند اما با ان مناظره معروف که صحبت کردید و از رفتار درست دفاع کردید و نه رفتار ماجرا جویانه جلیلی و دوستش احمدی نژاد انتقاد کردید فهمیدم شما هم مظلوم واقع شدید درن گاه من شما هم نوعی اصلاح طلب هستید چون از حق دفاع کردید و نترسیدید که فردا برای شما دچار مشکل شود

امیداورم مرا بابت ناسزاهایی که قبلا در خفا به شما مید ادم ببخشید و امیدوارم شما هم در کنار پیر سیاست ایران در حال خدمت به مردم ببینم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
25 خرداد 1392 - 18:24
آفرین بر این بزرگمرد
با خواندن این پیام به صحت انتخابم یقین کردم
دوستدار دلسوزان مردم ونظام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
25 خرداد 1392 - 18:52
بخاطر این همه متانت ، ادب ، کرنش ، تواضع ، اعتدال ومیانه روی ، اخلاق اسلامی ، سعه صدر ومرام کریمانه ، تخصص وتجربه به شما بعنوان الگو واصلح این انتخابات رای دادم . از این که با فداکاری پا به عرصه انتخابات نهادید از شما ممنونم .امیدوارم لطف و سایه شما توام با سلامتی بر سر مردم ایران مستدام باشد .
عضو کوچکی از مردم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
25 خرداد 1392 - 19:19
جناب آقای دکتر ولایتی عزیز من به نوبه خود بعنوان عضو کوچکی از ملت و جامعه پزشکی ، حضور ارزشمند جنابعالی در عرصه انتخابات را ارج می نهم . شان والای جنابعالی و حضور اخلاق مدارانه شما و حمایت با ارزش جنابعالی از رفع نگرانی های اساسی ملت هرگز از یادها نخواهد رفت. امید داریم وجود ارزشمند جنابعالی در ادامه حرکت ملت به سوی تعالی همچنان یار و یاور ملت باشد.
مهسا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
25 خرداد 1392 - 19:28
قلبم شکست بازهم مردم بی تدبیری کردن تنها کسی که لیاقت ریاست جمهوری را داشت دکتر ولایتی بود. بازهم آقا تنها موند.
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
25 خرداد 1392 - 19:29
دورود بر شرفت انسان باید از شما مردانگی را یاد بگیرد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
25 خرداد 1392 - 19:37
ممنونم آقای دکتر از اینکه بودید و انشاء الله هستید.خدا شما و امسال شما را برای این مردم حافظ و نگهدارد.سندگل
از طرف مردم شهر دورود استان لرستان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
25 خرداد 1392 - 20:12
با سلام خدمت بزرگ مرد ایران دکتر ولایتی عزیز
جناب ولایتی ما همیشه دوستتون داشتیم و داریم و خواهیم داشت همیشه هم به پیروی از آرمان ها و نظرات شما میپردازیم
از ولی عصر(عج) برای شما سلامتی و تندرستی و رسیدن به جایگاهی که جایگاه واقعی شماست مسئلت داریم انشااله همیشه در زیر پرچم ولایت و صاحب عصر باشید
مردم شهر من به شدت شمارو دوست دارند و به پیروی از شما میپردازند
یا علی
عارف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
25 خرداد 1392 - 20:28
سلام علیکم
با قدردانی از زحمات آن بزرگوار و تبریک خلق حماسه سیاسی ملت ایران،
اگرچه به ظاهر آقای دکتر ولایتی نتوانستند رای بیاورند اما، به جرات میتوان گفت که بیش از دو میلیون ایرنی با بصیرت و آینده نگری ارادت خود را به ایشان به اثبات رساندند. امید است در جهت نیل به اهداف والای انقلاب اسلامی همه باهم همگام و هماهنگ گام برداریم و در این راه از راهنماییهای سیاستمدار پیشگام ایران عزیز، آقای دکتر ولایتی، برخوردار باشیم.
زنده باد ولایتی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
25 خرداد 1392 - 20:35
با آرزوی موفقیت و سلامتی روز افزون برای دکتر ولایتی باشخصیت، باسیاست و متدبر.
فاطمه صداقتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
25 خرداد 1392 - 20:58
اقای دکتر سلام بعنوان یکی از اعضای ستاد شما به تلخی گریستم ولی حالا می اندیشم که اگر جامعه شما را نشناخته ووزن شما را نمی داند باید انها بگریند.استاد شان شما بیش از ریاست جمهوری است.برایتان سلامتی و توفیق ارزو میکنم .
ایران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
25 خرداد 1392 - 21:08
با آرزوی سلامتی و سربلندی دکتر ولایتی در تمامی عرصه ها
درود بر دکتر ولایتی برنده ی اخلاق
بهروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
25 خرداد 1392 - 21:29
با سلام و عرض خسته نباشید خدمت جناب اقای ولایتی. شما همیشه در قلب ما جای دارید و جزو افتخارات نظام میباشید. به خاطر سن کم زمان وزارت شما را به یاد ندارم اما نمیدونم که چرا همیشه احترام خاصی به حضرت عالی داشته و همیشه با افتخار از شما یاد میکنم. به امید سربلندی ایران و ایرانی در سایه بزرگ مردانی همچون ولایتی. و یک درخواست از بنده حقیر: حالا که جناب اقای روحانی رییس جمهور منتخب میباشند از شما خواهش میکیم که درصورتی که ایشان درخواست همکاری از شما کرد که باعث حل مشکلات ملت و دولت میشود همکاری لازم را بدون درنظر گرفتن منافع حزبی انجام دهید. با تشکر یک هوادار جوان ایرانی
فاطمه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
25 خرداد 1392 - 22:32
سلام دکتر.... من از هر نظر شما رو اصلح میدونستم و به شما رای دادم .

امیدوارم هر جا که هستید موفق و سعادتمند باشید و ما هم بتونیم راه شما رو ادامه بدیم و باعث افتخار و سربلندی ایران و اسلام باشیم.
با توکل به خدا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
26 خرداد 1392 - 00:03
با سلام و عرض ادب و خسته نباشيد خدمت حناب دکتر ولايتي، مطمئناً برای بنده و همه حاميان جنابعالي رای دادن به انسان فرهيخته و ارزشمندی چون شما افتخاری بود بزرگ، و لکن انتخاب شما افتخاری بود که از مردم ايران سلب شد از صميم قلب تندرستي عمر باعزت و همچون هميشه موفقيت حنابعالي را از خدای بزرگ آرزومندم. و لعاقبت للمتقين
خانواده درویش شاهمرادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
26 خرداد 1392 - 00:33
بسم الله الرحمن الرحيم

جناب آقای دکتر ولایتی

سلام عليكم

اينجانبان ازحضور اخلاقمدارانه و با صلابت شما در حماسه سياسي كمال تشكر را داريم و ازخداوند متعال تداوم توفيقات روز افزون براي شما درعرصه هاي گوناگون را خواستاريم .

و من الله التوفيق
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
26 خرداد 1392 - 00:39
سلام
دکتر ولایتی واقعا تو جمع افرادی که نامزد ریاست جمهوری شده بودند, شما ممتازترین چهره بودید.
وقتی اومدید همه میگفتن فقط ولایتی اما روز انتخابات ...حربه های سیاسی رقبا کار خودش را کرد.
شما بی شک بهترینننننن هستی دکتر. در پناه حق موفق و موید باشید.
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
26 خرداد 1392 - 01:31
اشکمو دراوردی که دکتر . خیلی آقایی .خداوند حفظت کنه
زهرا سادات
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
26 خرداد 1392 - 02:32
سلام

با سپاس و قدردانی بابت لطفی که جنابعالی به سبب کاندید ریاست جمهوری بر ما

رواداشتید ؛ ضمن ابراز تاسف از عدم موفقیت حضرتعالی در این امر ، مشتاقانه

رهایی از مسؤلیتی چنین خطیر و آزادی از دین هفتادوپنج هموطن را تبریک میگویم .

هر چند با جان و دل معتقد بودم و هستم که اگر قرار است گره ای از کار ایران و

ایرانی باز شود به دست شما و یاری حق مقدور است ولا غیر.

برایتان دنیا دنیا سربلندی و به کامی آرزو دارم

با احترام و سپاس : زهرا سادات
دنیا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
26 خرداد 1392 - 08:21
ای کاش اصولگرایان هم فقط یک کاندیدا داشتن و همه ی کسانی که پیرو خط امام و رهبرن از اون کاندیدا حمایت می کردند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
26 خرداد 1392 - 08:55
با اینکه رایم روحانی بود اما اخلاق و متانت ولایتی ماندگار است. دوستت داریم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
26 خرداد 1392 - 14:52
آقای ولایتی ما دوستتان داریم چرا که شما را حامی واقعی رهبر عزیزمان می دانیم و از شما به خاطر اینکه وارد صحنه شدید متشکریم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
26 خرداد 1392 - 14:56
ما هم از شما متشکریم که در این شرایط حساس رهبر خود را تنها نگذاشتید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
26 خرداد 1392 - 14:57
رای ما یک کلام ولایتی والسلام
مهدیار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
26 خرداد 1392 - 18:29
دمت گرم دکتر. مثل همیشه متواضعانه، دقیق و محکم صحبت کردید. حیف شد که رئیس جمهور نشدید اما اطمینان دارم در هر جایی که باشید به مملکتمون خدمت خواهید کرد. من به شما رای دادم و از رایم هم راضی ام.
برای رئیس جمهور منتحب آرزوی موفقیت دارم امیدوارم به قولهایی که دادند عمل کنند.
علی اکبر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
27 خرداد 1392 - 01:24
با همه ی فرمایشات آقای دکتر ولایتی موافقم. اگر روز حساب را برخی باور داشته باشند چرا رای را به هر بهایی که شده از مردم می طلبند . یعنی گدایی رای اینقدر اهمیت دارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
27 خرداد 1392 - 15:59
"براي ساير عزيزان رقيب و رفيق كه همگي از چهره هاي خدوم نظام اند تداوم توفيقات را مسألت دارم و چنانچه گفتار و رفتاري خارج از انصاف و ادب مرتكب شده ام از ايشان و هوادارانشان طلب حلاليت دارم "

نمرتون بیست دکتر.
امین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
29 خرداد 1392 - 09:42
به نام خدا
با سلام به آقای دکتر ولایتی
آقای دکتر شما رای زیادی نیاوردید اما رای شما حلال بود. اگر شما هم مانند دیگر کاندیدا ها هیاهو می کردید رای زیادی کسب میکردید.اما شکر خدا شما اخلاق را فدای سیاست نکردید.
زهرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
16 تير 1392 - 19:57
من فقط به عشق خودتون بود که رای دادم (:
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها